ładna pioseneczk a tej Femme Magdy

1. Data: 2002-02-19 15:51:06

Temat: ładna pioseneczk a tej Femme Magdy
Od: "Szara Mysz" <w...@s...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniele mój powiedz czy możesz schować mnie w ramiona,
a w skrzydłach swych osuszyć znów moje łzy,
nie wiele powiem Ci, czujesz sam w niebiosach łatwiej jest trwać,
oddychać niebem tam, zabierz nas...
Aniele mój przecież mnie jedną masz i mnie ochronisz za grzechy niech życie
ukaże mnie, przy mnie zawsze bądź chociaż wiem, niebo daleko jest, nie
wpuszczą jeszcze mnie, jeszcze nie...
W ciemną noc modlitwy krzyk, zostałeś tylko Ty i deszcz na twarzy mej
W ciemną noc nie wierze już choć trzepot skrzydeł znów do snu kołysze
mnie....

Aniele mój czasem nie wierzę w Ciebie, sama u siebie, też wiary brak,
zraniłam wiele serc, lecz nie opuszczaj mnie, czuję strach,
że to nie ostatni raz popłynie czyjaś łza,
gorzka łza...