łaj łaj łaj!

1. Data: 2013-03-25 12:18:01

Temat: łaj łaj łaj!
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem sfrustrowana...
i nie wiem co tak naprawdę się stało.
od ok dziesięciu dni zamieszczałam swoje
wiersze w jak mi sie zdawało cywilizowanej poczytnej
wirtualnej "gazecie" serwisie i wszystko wydawało się
dobrze do dzisiejszego poranka. otóż tamtejsi blogerzy
chyba polubili moja twórczość bo dostawałam od wielu masę
komentarzy upewniających o talencie, wyobraźni etc.
aż do dzisiejszego poranka kiedy opublikowałam tam
ostatni ze swoich wierszy - remake- notabene. kiedy ponownie
chciałam się zalogować by opowiedzieć niejakiej ance na
komentarz,który przyszedł na moja skrzynkę która skonsolidowana
jest nie tylko z tym kontem, serwis "informowala" mi że
ani taki użytkownik, ani taki adres, ani takie wiersz
nie istnieją i nie istniały w ich archiwum. to dziwne, bo
goglarce nawet kopi z nich nie da się znaleźć.
czy ktoś mi wytłumaczy co się stało?

2. Data: 2013-03-25 13:18:56

Temat: Re: łaj łaj łaj!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 13:18:01 UTC+1 użytkownik ZOŁZA napisał:
> [...]
>
> nie istnieją i nie istniały w ich archiwum. to dziwne, bo
>
> goglarce nawet kopi z nich nie da się znaleźć.

jakis informatoł nie zagustowal w twojej tworczosci -o co wszak nietrudno- i zrobil
co trzeba by cie zdjac z afisza ;P

3. Data: 2013-03-25 13:34:37

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-25 14:18, m...@g...com pisze:

> jakis informatoł nie zagustowal w twojej tworczosci -o co wszak nietrudno- i zrobil
co trzeba by cie zdjac z afisza ;P
ale szemu ? przesz jestem miła, ładna i utalentowana

4. Data: 2013-03-25 14:13:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Mar 2013 13:18:01 +0100, ZOŁZA napisał(a):

> [...]
> nie istnieją i nie istniały w ich archiwum. to dziwne, bo
> goglarce nawet kopi z nich nie da się znaleźć.

Serwer im padł? Złe dane wprowadziłaś?
--
XL

5. Data: 2013-03-25 14:23:53

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA"

>ale szemu ? przesz jestem miła, ładna i utalentowana

Czy sądzisz że twoje i/lub innych użytkowników portalu walory, mogły mieć
wpływ na politykę backupów portalu?
No i chyba nie chcesz powiedzieć, że lokalnej kopii swojego dorobku nie
posiadasz.

pzdr
olo

6. Data: 2013-03-25 14:32:48

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-25 15:23, olo pisze:
> Użytkownik "ZOŁZA"

> Czy sądzisz że twoje i/lub innych użytkowników portalu walory, mogły
> mieć wpływ na politykę backupów portalu?
już ci tłumaczę, bo widzę że masz nieodparta chętne
dokopać mi udowadniając jaka jest durna i próżna.
serwis działał normalnie, ludzie publikowali
wpisy a ja zniknęłam z sieci dokumentnie na ten link, nie było
mnie nawet w "przyjaciołach" -czyli gronie dwóch użytkowników
którzy mnie zaprosili, natomiast wszyscy inni i ich
bytność była. zniknęło wszystko co dotyczyło mnie, jakbym
tam nigdy nie zaistniałą. czy to ZROZUMIAŁE CZY WIĘKSZYMI LITERAMI
NAPISAĆ?

7. Data: 2013-03-25 14:53:41

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA"

> [...]
>bytność była. zniknęło wszystko co dotyczyło mnie, jakbym
>tam nigdy nie zaistniałą. czy to ZROZUMIAŁE CZY WIĘKSZYMI LITERAMI

Wystarczy gdybyś pisała bardziej precyzyjnie, może być nawet mniejszą
czcionką.
Jeżeli zniknięcie dotyczy tylko twojej osoby to zwykle pisze się w tej
sprawie do administratora tegoż serwisu, sądzę że lepiej ode mnie znasz jego
regulamin, ponieważ prawdopodobnie go zaakceptowałaś. Nie wiem jak na tym
konkretnym portalu jest zorganizowana baza danych, ale zwykle dane
personalne wyznaczają "indeks główny" z którym powiązane są wszystkie inne
dane relacyjnie powiązanych baz. Zniknięcie głównego indeksu, powoduje brak
możliwości prezentowania jakichkolwiek danych, w twoim przypadku co najmniej
twórczości i koligacji. Czy to zniknięcie jest efektem spisku, czy
niedbałości wykonywanych backupów trudno bez wiedzy lub szklanej kuli
ustalić. Zachęcam ponownie do kontaktu z administracją portalu i/lub
rozważenie możliwości prezentacji dorobku w miejscach o uznanym poziomie
SLA.

pzdr
olo

8. Data: 2013-03-25 15:04:52

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-25 15:53, olo pisze:
> [...]
> wiedzy lub szklanej kuli ustalić. Zachęcam ponownie do kontaktu z
> administracją portalu i/lub rozważenie możliwości prezentacji dorobku w

trudno się mówi. będę publikować wam i będziecie musieli mnie...hmmm
inspirować :)))))))))))))))))))))
ty pierwszy. znasz się na poetry ?

9. Data: 2013-03-25 16:29:49

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA"

>trudno się mówi. będę publikować wam i będziecie musieli mnie...hmmm
>inspirować :)))))))))))))))))))))
>ty pierwszy. znasz się na poetry ?

Chyba są odpowiedniejsze grupy, nawet naszego rodzimego usenetu, ale skoro
trudno na tej grupie dostrzec publikujących "naukowo" o psychologii to
zapewne dzieła poetki jej nie zaszkodzą. Co do mojej znajomości tej poezji,
to jest na bardzo mizernym poziomie. Natomiast jest kilku poetów/poetek,
których czasami po prostu lubię coś przeczytać. Lecz nie poświęcam na
poszukiwania takich lektur zbyt wiele czasu.

pzdr
olo

10. Data: 2013-03-25 16:43:55

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-25 17:29, olo pisze:
> [...]
> jest kilku poetów/poetek, których czasami po prostu lubię coś
> przeczytać. Lecz nie poświęcam na poszukiwania takich lektur zbyt wiele
dziękuje postoję. zartowałam. nie przepadają na grupach za moją
twórczością. nie ma co męczyć ludu.

Postępy edukacji w Polsce z poplutym Palikotem w tle
Niespotykane fobie. Niektóre mogą skończyć się tragedią
Wiosna się nie spóźnia, ona znika
Dewianci
Ranczo