lakierowanie fug

1. Data: 2005-02-13 11:38:20

Temat: lakierowanie fug
Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem moj dotyczy glazury a wlasciwie fug, ktore posiadam w kuchni.
Chlapiacy tłuszcz z kuchenki wsiaka w fugi zostawiajac brzydkie plamy. Czy
jest jakis spoob na zabezpieczenie fug, aby nie wciagaly wody i tłuszczu -
np lakierowanie czy impregnacja.

Wczoraj mi sie miecho omskneło i mam teraz takie paskudztwo
http://arbiter.pl/zdjecie/6444

Zauwazylem ze po okolo miesiacu stare plamy jasnieja i rozpływaja sie. Ale
po kilku latach exploatacji to bede miał te glazure jak chinol na
marszałkowskiej swego łoka.
Moze jakis lakier? Tylko zalezałoby mi aby kolor fug sie nie zmienił.

A moze jeszcze wiecie jak szybko usunac istniejace plamy?

2. Data: 2005-02-13 21:19:59

Temat: Re: lakierowanie fug
Od: "Mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> napisał w
wiadomości news:cundkr$1c3d$1@mamut1.aster.pl...
> [...]
> Moze jakis lakier? Tylko zalezałoby mi aby kolor fug sie nie zmienił.
>
> A moze jeszcze wiecie jak szybko usunac istniejace plamy?

Najlepiej to chyba usunac fuge cementowa i dac epoksydowa :)
cala reszta to polsrodki

Mach

3. Data: 2005-02-13 21:45:54

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-13 12:38 +0200, Użytkownik Arbiter napisał :

[ciach]

> A moze jeszcze wiecie jak szybko usunac istniejace plamy?

Usunac to nie wiem, ale impregnowales je wczesniej? Sa takie specjalne
plyny, firma HG (Hagesan czy jakos), naprawde "dobrze im to robi". Fugom
oczywiscie:-))) Jak juz to wyczyscisz to pomysl o tym. W Castoramach
mozna to kupic.

Edytka [edymon]

edytka.host.sk

4. Data: 2005-02-13 21:59:31

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> plyny, firma HG (Hagesan czy jakos), naprawde "dobrze im to robi". Fugom
> oczywiscie:-))) Jak juz to wyczyscisz to pomysl o tym. W Castoramach

Wlasnie nie impregnowałem. Wyczyscic za bardzo sie nie da zwykłym płynem do
mycia naczyn. MOze alkoholem sprobuje.

I popytam o impregnaty. Skuwanie fug i wstawianie ceramicznych odpada

5. Data: 2005-02-13 22:05:57

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-13 22:59 +0200, Użytkownik Arbiter napisał :

> Wlasnie nie impregnowałem. Wyczyscic za bardzo sie nie da zwykłym płynem do
> mycia naczyn. MOze alkoholem sprobuje.
>
> I popytam o impregnaty. Skuwanie fug i wstawianie ceramicznych odpada

Tu masz cos do czyszczenia:
http://www.hgpolska.pl/php/grupy_szczegol.php?nr=27
A tu do impregnacji jak juz wyczyscisz:
http://www.hgpolska.pl/php/grupy_szczegol.php?nr=28

Edytka [edymon]

edytka.host.sk

6. Data: 2005-02-13 22:21:17

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]

dzieki. Super mi pomogłes

teraz juz tylko kupic. I zobacyzc, czy zadziała;)

http://google.pl/search?&q=cena+hagesan&lr=lang_pl

7. Data: 2005-02-13 22:29:23

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-13 23:21 +0200, Użytkownik Arbiter napisał :

> dzieki. Super mi pomogłes
> ^^^^^^^^^^^

pomoglAŚ:-))))

> teraz juz tylko kupic. I zobacyzc, czy zadziała;)

Uprzedzam, ze rzeczywiscie najtansze nie sa, ale impregnat naprawde
super, fugi w kuchni na scianach od 3 lat czysciutkie, w lazience
pociemnialy troszeczke tylko te pod prysznicem. W ogole ta firma ma
nielze srodki do czyszczenia i "zapobiegania".

Edytka [edymon]

edytka.host.sk

8. Data: 2005-02-13 22:45:46

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-13 23:46 +0200, Użytkownik Arbiter napisał :

> przepraszam najmocniej. Nie spojrzałem w siga ;( <beczy>

NOP:-)

> Jak wyczytałem to okolo 30-40pln za opakowanie. wiec nie ma tragedii o ile
> to jednorazowy zakup.
>
> Jutro przedzwonie - bo chyba mam juz sprzedawce (wwa)
>
> http://www.bartycka24.pl/szczegoly.asp?idklienta=29

Powodzenia w czyszczeniu. A jak bedziesz impregnowal to zaopatrz sie w
cienki pedzelek. Pipetką z opakowania na scniae za bardzo sie leje. Na
podlodze jak najbardziej pipetka.

Edytka [edymon]

edytka.host.sk

9. Data: 2005-02-13 22:46:08

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-02-13 23:23:23

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powodzenia w czyszczeniu. A jak bedziesz impregnowal to zaopatrz sie w
> cienki pedzelek. Pipetką z opakowania na scniae za bardzo sie leje. Na
> podlodze jak najbardziej pipetka.

Rozumiem, ze mam nie zaimpregnowac glazury tylko same fugi. Przy płytkach
takich jak moje troche bede miał dłubaniny;) Chyba ze precyzje zmniejsze

architekt wnetrz - ile kosztuje?
Lodowka
Jeszcze raz wybór ogrzewania a koszty
Wybór ogrzewania a koszty