łazienka-blat?

1. Data: 2005-07-19 08:21:14

Temat: łazienka-blat?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pilnie szukam pomysłu na blat do łazienki ,
na czym ma sie trzymac? na czym go oprzec,wbudowac umywalke?

thx
p.

2. Data: 2005-07-19 12:38:48

Temat: Re: łazienka-blat?
Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pilnie szukam pomysłu na blat do łazienki ,
> na czym ma sie trzymac? na czym go oprzec,wbudowac umywalke?

U mnie blat dł. ok 1,8m, szer - w najszerszym miejscu 55 cm, oparty na
wspornikach - tak to się chyba nazywa, z lewej i prawej strony, takie o
przekroju w kształcie litery "L" przymocowane te wsporniki do ścian
prostopadłych do blatu. Blat, drewniany, przykręcony do nich. Umywalka
wpuszczona w blat, ale nei jest zbyt duża, opiera się na nim. Hm, nie wiem
czy jakoś zrozumiale to przedstawiłam, ale pogoda mnie zabija;)
pozdrawiam
bramka

3. Data: 2005-07-19 14:00:49

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wpuszczona w blat, ale nei jest zbyt duża, opiera się na nim. Hm, nie wiem
> czy jakoś zrozumiale to przedstawiłam, ale pogoda mnie zabija;)

no faktycznie moze jakies wsporniki:)

umywalka bedzie na szafce wiec wpuszczanie jej w blat wdg .mnie nie ma
sensu tym bardziej ze z jedej strony wystawał by blat na jakies 2 cm.
z drugiej strony blat miałby jakies 1,20 wiec wsporniki byłyby ok.

a z czego ten blat bo boje sie ze drewniany spuchnie i wybuchnie:)
p.

4. Data: 2005-07-20 14:23:45

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no faktycznie moze jakies wsporniki:)

hehe, ale mądrala ze mnie, co?;D
a poważnie - no nie wiem, co to jest, chyba coś takiego kupiłam w
castoramie i zostało to docięte odpowiednio, ale nie pamiętam co to było.
Rozmawiałam też z fachowcem, który to robił, też już nie pamięta.

> a z czego ten blat bo boje sie ze drewniany spuchnie i wybuchnie:)
spoko, nie wybuchnie. Ale może spuchnąć. Blat jest drewniany, kupiony też w
castoramie, chyba dębowy, ale nie pamiętam, zabejcowany na piękny;) morski
kolor, i pomalowany trzy razy lakierem. uff.
pozdrawiam
bramka

Astrologia, Horoskopy - www.spicastar.pl
Szkło nad blatem kuchni
studnia głębinowa
piecyk gazowy do zabudowy
Zewnętrzny/wewnętrzny termometr elektroniczny