leczenie niepłodnosci w Poznaniu

1. Data: 2004-12-14 12:29:47

Temat: leczenie niepłodnosci w Poznaniu
Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie wiem czy ta grupa jest odpowiednia do tego pytania, ale jednak spróbuje.
Poszukuję dobrego ginekologa w Poznaniu zajmującego sie leczeniem
niepłodnosci. Czy możecie mi kogos takiego polecic?

Pozdrawiam
Aska

2. Data: 2004-12-15 16:25:17

Temat: Re: leczenie niepłodnosci w Poznaniu
Od: "Hania Z" <d...@e...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cpmm8p$l1m$2@shodan.interia.pl...
> Poszukuję dobrego ginekologa w Poznaniu zajmującego sie leczeniem
> niepłodnosci. Czy możecie mi kogos takiego polecic?
>
> Pozdrawiam
> Aska

jedynie co moge podpowiedziec to odwiedznie strony
http://www.nasz-bocian.pl/
strona dotyczy adopcji oraz nieplodnosci, strona wyglada na rzetelnie
prowadzone sa tam rozne fora dystkusyjne wiec moze tam szybciejuzyskasz
odpowiedz

pozdrawiam
Haka

3. Data: 2005-01-09 20:49:56

Od: "julia roszak" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

W klinice przy ul. Polnej pracuje wielu dobrych lekarzy. Postaram sie
poszukac tobie nr telefonu i nazwisko profesora u którego leczyła sie moja
przyjaciółka

Rodziny zaprzyjaznione.
Jak pomoc?
Jak sie rozwodziliscie? Z dnia na dzien? Tygodniami?
Re: Takie małe piekne coś