ciaza, bol jajnika i plamienia

1. Data: 2006-03-16 22:16:40

Temat: ciaza, bol jajnika i plamienia
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wiem, ze powinnam pewnie pedzic do lekarza, ale jestem na wyjezdzie i do
domu wracam dopiero za kilka dni...
Ale tez wiem, ze na tej grupie jest kilku lekarzy i na nich licze.
Jestem w ciazy w 3-4 tyg. W poniedzialek bylam u lekarza, ktory stwierdzil
ze wszystko jest w porzadku i na dobrej drodze. Ale od srody zaczal mnie
pobolewac prawy jajnik (lekarz przy badaniu stwierdzil ze to prawdopodobnie
z niego tym razem "wyszlo" jajeczko) a dzis pojawilo sie slabe plamienie
(brunatno-brazowe).
Czy moze to byc objaw poniedzialkowego badania czy mam jeszcze bardziej
panikowac i szukac gdzies tutaj pomocy? Czy moze nei denerwowac sie zbytnio
i po powrocie jesli problem dalej bedzie udac sie do lekarza?
Z czego moze wynikac ten bol (wrazenie jakby ktos trzymal jajnik w rece i od
czasu do czasu zaciskal) i to plamienie? Poronienie?

pozdrawiam
Berta

2. Data: 2006-03-16 22:25:08

Temat: Re: ciaza, bol jajnika i plamienia
Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Z czego moze wynikac ten bol (wrazenie jakby ktos trzymal jajnik w rece i
> od czasu do czasu zaciskal) i to plamienie? Poronienie?

Poszukaj lekarza. Nie chcę Cie straszyć, ale nie jest to efekt badania. Przy
odrobinie szczęścia to tylko jakaś infekcja (którą oczywiście trzeba odrazu
wyleczyć). Nie będę Cię denerwować żadnym "ale". Idź jak najszybciej.

--
c...@p...pl

"Never look back cause is hurt- my heart
is so cold. I feel the frost-never look back.
I feel the darkness on my shoulder.
The frost is in my heart"

3. Data: 2006-03-16 22:54:01

Od: "Andżelika" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl>
> Wiem, ze powinnam pewnie pedzic do lekarza, ale jestem na wyjezdzie i do
> domu wracam dopiero za kilka dni...
nie zwlekaj jak ja zwlekałam...ciąża - jak boli - plamienia - LEKARZ!

> Ale tez wiem, ze na tej grupie jest kilku lekarzy i na nich licze.
ja wiem jedno - nie licz na wirtualną pomoc tylko na siebie, nikt z tej
grupy nie zaprowadzi Cię do gabinetu lekarskiego na odległość :-/

> [...]
> pobolewac prawy jajnik (lekarz przy badaniu stwierdzil ze to
> prawdopodobnie z niego tym razem "wyszlo" jajeczko) a dzis pojawilo sie
plamienie w ciąży - jak wrzuciłam to swego czasu w google to chora byłam po
przejrzeniu kilku stron, też już pewnie pogooglałaś, więc dla upewnienia
samej siebie napisałaś ten post, ale co byśmy tu wszyscy nie pisali w
odpowiedzi, to i tak sprawdzić co się dzieje będzie mógł lekarz podczas
badania usg, więc idź raniutko jak tylko wstaniesz do lekarza, nie czekaj na
powrót do domu

> Czy moze nei denerwowac sie zbytnio i po powrocie jesli problem dalej
> bedzie udac sie do lekarza?
nie denerwuj się ale i nie bagatelizuj - udaj się

> Z czego moze wynikac ten bol (wrazenie jakby ktos trzymal jajnik w rece i
> od czasu do czasu zaciskal) i to plamienie? Poronienie?

może co niektórzy na tej grupie okrzyczą mnie za brutalność (plose nie bić),
ale miałam takie same objawy, przechodziłam z tym 1,5 miesiąca i nie było
wesoło w ostatecznym rozrachunku skończyło się operacją, co jest także moją
winą, bo trzeba było od razu iść do lekarza, a nie chować głowę w piasek:(
po co masz się zadręczać myślami, zwłaszcza tym co wyczytasz w necie, lepiej
iść do medyka niech przebada (koniecznie usg)
im wcześniej pójdziesz tym lepiej, większe szanse na utrzymanie ciąży :)

pozdrawiam
andzia

4. Data: 2006-03-17 00:52:48

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rece i od
> czasu do czasu zaciskal) i to plamienie? Poronienie?

przy plamieniu w 1 trymestrze ciazy:
1. jak najmniej ruchu (w poziom przede wszystkim!)
2. rece precz od macicy! (a wiec nie dotykac bez potrzeby)
3. jak masz no-spa, to lykaj
4. jak najszybciej do ginekologa (ten punkt powinien byc pierwszy!)

--
pozdro
ape

5. Data: 2006-03-17 22:04:45

Temat: lekarz powiedzial...
Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

dzieki wszystkim za rady, w sumie ta kropla w postaci Waszych postow
przekonala mnie ostatecznie o wizycie u lekarza.
przypuszczenia sa takie ze te problemy to zbyt mala ilosc progesteronu
wytwarzanego przez cialko zolte... dostalam Luteine i za 2 tyg (jak nic sie
po drodze nie wydarzy) zobacze fasolke na usg (mam nadzieje ze juz serduszka
bedzie mozna posluchac :) )
Dzis tez mialam usg, ale jeszcze za wczesnie aby stwierdzic czy wszystko w
porzadku - wyglada na to ze tak :) pecherzyk widzialam :)

jeszcze raz dzieki za budujace posty
pozdrawiam
Berta

6. Data: 2006-03-18 09:07:29

Temat: Re: lekarz powiedzial...
Od: "Andżelika" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

przyznam, że z niecierpliwością czekałam na info czy wszystko ok
cieszę się i trzymam kciuki :-))))))))

Pozdrawiam
Andżelika

pomocy !!
adenozyna w grzybach
wyrwana ósemka :-(
prośba - wynik badania rezonansu magnetycznego
badanie głowy