lęki

1. Data: 2005-02-26 19:59:12

Temat: lęki
Od: "ata" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

co poradzicie? czy ktos tez tak ma?
nigdy jako dziecko nie mialam takiej przypadlosci, objawila mi sie stosunkowo
niedawno...tzn budze sie w nocy z krzykiem...a tak wogole gadam jak najeta
przez sen...nie pokoja mnie te moje wybryki...w pokoju nie spie sama a osoba
ktora tego slucha twierdzi ze to nie jest normalne...oczywiscie mnie to bardzo
niepokoi>

1. Data: 2005-02-26 20:12:26

Temat: Re: lęki
Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

ata napisał(a):
> co poradzicie? czy ktos tez tak ma?
Ty tak masz.

> [...]
> ktora tego slucha twierdzi ze to nie jest normalne...oczywiscie mnie to bardzo
Musisz mi powiedziec co gadasz przez sen. Wtedy bede mogl ci pomoc.
Jestem znanym psychologiem od ciezkich(HARD) przypadkow :) Stad ta moja
ksywa.

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-02-26 20:15:38

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jestem znanym psychologiem od ciezkich(HARD) przypadkow :) Stad ta moja
> ksywa.
spoko:)
a co bedziesz mogl powiedziec gdy sie dowiesz co mowie?

1. Data: 2005-02-26 20:15:42

Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler napisał(a):
> Stad ta moja
> ksywa.
No i wszyscy chcieliby sie ze mna kochac, ale ja taki latwy nie jestem i
mowie im WON. A co mam byc mietki? Mowie WON i tyle.

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-02-26 20:18:30

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> No i wszyscy chcieliby sie ze mna kochac, ale ja taki latwy nie jestem i
> mowie im WON. A co mam byc mietki? Mowie WON i tyle.
;)a Ty normalny jestes?
-sorry

1. Data: 2005-02-26 20:49:42

Od: Fioletowy Kot <m...@...swoim.poscie> szukaj wiadomości tego autora

ata napisał:
> co poradzicie? czy ktos tez tak ma?

Gadanie przez sen jest normalne. Budzenie się z krzykiem też co niektórym
się zdarza. Myślę że sobie to po prostu wyolbrzymiasz. Chcesz żeby to coś
znaczyło wiec tak myślisz. Może masz nudne życie i potrzebujesz jakiś
wrażeń?

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcia nasra ci na płot.

GG#7526231 [po zmianie->] www.fioletowykot.republika.pl

1. Data: 2005-02-26 21:10:42

Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):
> ;)a Ty normalny jestes?
Heh. Ale glupie mysli sie trzymaja ciebie. Jak mogles pomyslec, ze ja
jestem normalny? WSTYDZ SIE. TAKA ZNIEWAGA MOJEJ OSOBY!!!

> -sorry
Tak. Masz za co! Jeszcze watpi w to, ze ja jestem nienormalny.

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-02-26 21:20:46

Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@b...pl napisał(a):
> spoko:)
> a co bedziesz mogl powiedziec gdy sie dowiesz co mowie?
Bede mogl stwierdzic czy dobrze gadasz czy tylko pierdolisz od rzeczy :D
A pozatym przestaw sie na bluzganie. Obrazaj we snie osobe, blisko
ktorej spisz. To pomoze, bo ona wstanie i da ci w morde. Przestaniesz
wtedy tyle mowic :)

Pzdr,
HS(Dzisiaj w dobrym humorze).

1. Data: 2005-02-26 21:21:59

Od: HardStyler <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

HardStyler napisał(a):
> To pomoze, bo ona wstanie i da ci w morde. Przestaniesz
> wtedy tyle mowic :)
A nie mowilem, ze jestem znanym psychologiem? Zawsze wiedzialem, ze to
moje powolanie. Teraz mozecie mi mowic HardPsychologu.

Pzdr,
HP.

1. Data: 2005-02-26 21:50:32

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> A nie mowilem, ze jestem znanym psychologiem? Zawsze wiedzialem, ze to
> moje powolanie. Teraz mozecie mi mowic HardPsychologu.
>
> Pzdr,
> HP.
Hardee nie bredz juz wiecej na moim poscie ok?

Sprzedawanie intymności.
DUPCZENIE by ksRobak
Marzenia
czy tu są sami debile???!!!! czy dobrze trafiłam?
Sex & papierosy