lekki sernik - jak?

1. Data: 2006-09-28 08:12:29

Temat: lekki sernik - jak?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi za mną już od kilku dni sernik, ale taki lekki i bez dodatku proszku
do pieczenia (w masie serowej) i bez mąki ziemniaczanej.
Czy ktoś mógłby mnie poratować przepisem?

Dzięki i pozdrawiamy
Barbara i Maleńka z ogromną ochota na sernik :-)

2. Data: 2006-09-28 08:12:50

Temat: Re: lekki sernik - jak?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message
> [...]
> Czy ktoś mógłby mnie poratować przepisem?
>
> Dzięki i pozdrawiamy
> Barbara i Maleńka z ogromną ochota na sernik :-)

Na zimno.

3. Data: 2006-09-28 10:22:30

Od: Szczepek <rkm6ITO@SKASUJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja zawsze robię z przepisu na odwrocie opakowania "serniksu" z chudego
sera garwolińskiego. Żeby nie opadł dodaję łyżkę kaszy mannej.
Kasia

4. Data: 2006-09-28 10:25:09

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A ja zawsze robię z przepisu na odwrocie opakowania "serniksu" z chudego
>sera garwolińskiego. Żeby nie opadł dodaję łyżkę kaszy mannej.
> Kasia

A czy wychodzi faktycznie taki lekki i puszysty?
Mogłabyś przy okazji wklepać przepis, jesli nie jest zbyt długi? Czy do
niego koniecznie dodaje się "serniks"? Jesli tak, to i tak będę musiała go
kupić, więc przepis znajdę...

Dzięki i pozdrawiamy
Barbara i Maleńka

5. Data: 2006-09-28 10:25:58

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisała:
> Chodzi za mną już od kilku dni sernik, ale taki lekki i bez dodatku proszku
> do pieczenia (w masie serowej) i bez mąki ziemniaczanej.
> Czy ktoś mógłby mnie poratować przepisem?

Zerkij na ten przepis - Sernik puszek
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis13895.html

Pozdrawiam
Lilla

6. Data: 2006-09-28 11:09:34

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szczepek" <rkm6ITO@SKASUJ_TOtlen.pl> wrote in message
>A ja zawsze robię z przepisu na odwrocie opakowania "serniksu" z chudego
>sera garwolińskiego. Żeby nie opadł dodaję łyżkę kaszy mannej.
> Kasia

Po polsku "kaszy manny" - "mannej" to rusycyzm.

7. Data: 2006-09-28 11:31:39

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zerkij na ten przepis - Sernik puszek
> http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis13895.html

Dzięki za pomysł. Tylko w nim niestety jest mąka ziemniaczana pod postacią
budyniu... Oj, chyba będę musiała poeksperymentować, ale pewnie kiedyś go
wypróbuję.

Pozdrawiamy
Barbara i Maleńka

8. Data: 2006-09-28 11:39:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> budyniu... Oj, chyba będę musiała poeksperymentować, ale pewnie kiedyś go

Przecież ta mąka nie zagraża Maleństwu i opakowaniu... ;-P))
W razie potrzeby kup krochmal kukurydziany - doskonale zastąpi dodając
koloru...

9. Data: 2006-09-28 11:54:41

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):
> Chodzi za mną już od kilku dni sernik, ale taki lekki i bez dodatku proszku
> do pieczenia (w masie serowej) i bez mąki ziemniaczanej.

Zrób klasyczny wiedeński, jest bez tego, czego nie chcesz.
--
pa, BBjk

10. Data: 2006-09-28 11:55:57

Od: BBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Przecież ta mąka nie zagraża Maleństwu i opakowaniu... ;-P))
> W razie potrzeby kup krochmal kukurydziany - doskonale zastąpi dodając
> koloru...

Sernik z krochmalem. Rewelacja po prostu. No i kolorek.
--
BBjk

Dobre to
LATKA