likier miętowy

1. Data: 2006-09-28 15:36:40

Temat: likier miętowy
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno ktoś podawał (przepraszam, ale moja pamięć jest bardzo zawodna
ostatnio) przepis na likier miętowy.
Zrobiłam go i wszystko byłoby super, gdyby nie komentarz mojego Męża, że
"całkiem niezły, ale smakuje trochę jak pasta do zebów".
Niestety ja nie mogę go spróbować, ale zastanawiamy się, co możnaby do niego
ewentualnie dodać. Próbowaliśmy z sokiem z cytryny, ale nie bardzo się
udało.
Moze jakąś przyprawę?
macie pomysły?
Dzięki
Pozdrawiamy
Barbara i Maleńka (~11.10.2006)

2. Data: 2006-09-28 15:40:49

Temat: Re: likier miętowy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> wrote in message
> [...]
> Niestety ja nie mogę go spróbować, ale zastanawiamy się, co możnaby do
> niego ewentualnie dodać. Próbowaliśmy z sokiem z cytryny, ale nie bardzo

miodu?

3. Data: 2006-09-28 18:06:19

Temat: Re:
Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):

> Niestety ja nie mogę go spróbować

no to niestety musisz sie pogodzić z tym, że nie będziesz wiedziała
czego mu brakuje. Likier miętowy nie każdemu smakuje.

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

4. Data: 2006-09-28 18:15:31

Temat: Re: Re:
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to niestety musisz sie pogodzić z tym, że nie będziesz wiedziała czego
> mu brakuje. Likier miętowy nie każdemu smakuje.

Nie musze się z tym godzić :-) Po urodzeniu Małej spróbuje na pewno, ale
myślałam, że ktoś bedzie miał pomysł czym go poprawić...

Pozdrawiam
Barbara i Maleńka

5. Data: 2006-09-28 18:27:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie musze się z tym godzić :-) Po urodzeniu Małej spróbuje na pewno, ale
> myślałam, że ktoś bedzie miał pomysł czym go poprawić...
>
> Pozdrawiam
> Barbara i Maleńka

Spróbowanie to nie wypicie, to co na języku ale nie w gardle nie dotrze do
tej Maleńkiej.
Czy to pierwsze dziecko?

6. Data: 2006-09-28 21:29:22

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał(a):

> [...]
niego
> ewentualnie dodać. Próbowaliśmy z sokiem z cytryny, ale nie bardzo się

Może nie tyle sok /kwaśny i tyle/, co skórkę startą z cytryny? Albo z
pomarańczy? Może pigwę?

Ania

7. Data: 2006-09-29 06:42:43

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie tyle sok /kwaśny i tyle/, co skórkę startą z cytryny? Albo z
> pomarańczy? Może pigwę?

Hmm, popróbujemy. Dzięki.
Pozdrawiamy
Barbara i Maleńka

8. Data: 2006-09-29 08:02:22

Od: "Syla" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:efgq59$2jh$1@opal.icpnet.pl...
> [...]
niego
> ewentualnie dodać. Próbowaliśmy z sokiem z cytryny, ale nie bardzo się

no chyba taka próba nie zaszkodzi maleństwu, jeśli nie chcesz nawet kropli
próbować to możesz ten likier wziąć do ust, a potem wypluć a usta przepłukać
wodą.

9. Data: 2006-09-29 08:20:59

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Syla" <s...@e...pl> wrote in message

Nie rączkowska, nie bratkowska?

10. Data: 2006-09-29 08:25:49

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no chyba taka próba nie zaszkodzi maleństwu, jeśli nie chcesz nawet kropli
> próbować to możesz ten likier wziąć do ust, a potem wypluć a usta
> przepłukać
> wodą.

Niby tak, ale w sumie to nie do konca chodzi o to, ze nie mogę sama
spróbować. Zawsze mąż miał lepsze pomysły na przyprawianie, ale tym razem
nawet jego zmysły zawiodły :-(
Dlatego szukam pomysłów tutaj...

Pozdrawiamy
Barbara i Maleńka (~11.10.2006)