lemon

1. Data: 2000-09-20 21:05:01

Temat: lemon
Od: "Ryszard Jurek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wiosne kupilem kwiatek o nazwie lemon. Moze ktos mi o nim cos wiecej
powie. Kwitnie slicznie w dzien, na noc zwija kwiaty.
Rysiek

2. Data: 2000-09-21 07:08:25

Temat: Odp: lemon
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ryszard Jurek <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qb8gs$5vo$...@s...icm.edu.pl...
> Na wiosne kupilem kwiatek o nazwie lemon. Moze ktos mi o nim cos wiecej
> powie. Kwitnie slicznie w dzien, na noc zwija kwiaty.

Ciemny środek i płatki wokół ołożone, trochę przypomina typem gerberę?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-09-21 15:00:58

Temat: Re: lemon
Od: "Ryszard Jurek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dyskusyjnych napisał:8qb8gs$5vo$...@s...icm.edu.pl...
>
> Ciemny środek i płatki wokół ołożone, trochę przypomina typem gerberę?

Tak właśnie wyglądał, bo obecnie prawie całkowicie usechł pomimo, że był
regularnie podlewany. Czy to jakaś choroba, czy też przygotowanie do zimy?

Pozdrowienia Rysiek

4. Data: 2000-09-25 06:24:15

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ryszard Jurek <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8qd7i5$7h8$...@s...icm.edu.pl...
> Tak właśnie wyglądał, bo obecnie prawie całkowicie usechł pomimo, że był
> regularnie podlewany. Czy to jakaś choroba, czy też przygotowanie do zimy?

To, co kupiłeś, to roślina o nazwie Osteospermum (oj, chyba się pomyliłam,
ale to bardzo trudne). Niestety nie wiem, czy można ją przetrzymać przez
zimę. Raczej wątpię, ale to tylko mój nos tak mówi.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2000-09-27 16:24:17

Od: e...@p...wp.pl (Andrzej M) szukaj wiadomości tego autora

From: basia <b...@z...polsl.gliwice.pl>

> [...]
> ale to bardzo trudne). Niestety nie wiem, czy można ją przetrzymać przez
> zimę. Raczej wątpię, ale to tylko mój nos tak mówi.

Można ale w jasnej piwnicy w temp.2-8
Pozdrawiam AM

Jaki swierk?
Trawnik na zime