przędziorek

1. Data: 2000-09-20 13:51:42

Temat: przędziorek
Od: m...@p...onet.pl (Michał Ufnal) szukaj wiadomości tego autora

Drodzy ogrodnicy.

Ostatnio na dwóch moich roślinkach doniczkowych pojawił się przędziorek.Boję się, że
przejdzie na inne rośliny. Jak mam się pozbyć tego bydlaka. Proszę pomóżcie.

Michał Ufnal: m...@p...onet.pl

2. Data: 2000-09-21 08:31:09

Temat: Re: przędziorek
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Pierwsza rzecz, odizolowac od reszty. wyniesc na korytarz, do pracy,
gdzies, gdzie nie ma innych roslin. potem dopiero zwalczac. srodki
kupisz w sklepie ogrodniczym, nie pamietam wszystkich nazw, jedna to
Nissorun, druga Torque, ale moze pojawilo sie cos nowego. sprobuj tez
paleczki "Tarcznik". specjalnie wymyslone do zwalczania uciazliwych
szkodnikow na roslinach doniczkowych. no i nawilzac atmosfere w
mieszkaniu, nawizlac i nawilzac...
zrobi dobrze tobie i roslinkom.
pozdrawiam
Dorota

3. Data: 2000-09-21 09:13:21

Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Michał Ufnal wrote:

> Ostatnio na dwóch moich roślinkach doniczkowych pojawił się
> przędziorek.Boję się, że przejdzie na inne rośliny. Jak mam się pozbyć
> tego bydlaka. Proszę pomóżcie.

Ja w pierwszym etapie robie "solidny" prysznic, a dopiero pozniej mysle
o jakichs swinstwach. Po paru takich prysznicahc czasami obywa sie bez
chemi.

Pozdrawiam,
robal.

PS. Nie wysylaj HTMLem, bo niektorzy moga miec proiblemy z odczytaniem.

test
CISY OGRODOWE sprzedam
Nawilżanie
pinia bis
podziwiam Waszą cierpliwość i wyrozumiałość