licznik elektryczny - ciekawostka

1. Data: 2004-09-08 12:22:52

Temat: Re: licznik elektryczny - ciekawostka
Od: "Tomasz Bogacz" <t...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byc moze :) Ale skoro moze sobe uzywac, wiec ma za darmo energie... moze
> sie ogrzewac zima naprzyklad w ten sposob

Czyli krotko mowiac kradnie energie. Czy to jest uczciwe?

TB

1. Data: 2004-09-08 12:24:47

Od: "Tomasz Bogacz" <t...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokladnie - zaklady dostaja limity jakie moga pobrac np.

Tak, zaklady zwykle maja baterie kondensatorow do kompensacji mocy biernej.
Jezeli przekrocza limit musza placic duze kary.

TB

1. Data: 2004-09-08 12:41:18

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 8 Sep 2004 14:22:52 +0200, na pl.rec.dom, Tomasz Bogacz napisał(a):

> Czyli krotko mowiac kradnie energie. Czy to jest uczciwe?

Masz racje, i ja tak uwazam. Ale czasem (a szczegolnie w tych czasach)
bardzo trudno ustanowic zasade jakie dzialanie jest uczciwe, nie bronie
tego czlowieka, ale rozumie jego kiepska sytuacje finansowa... i jego
rodziny. Ten czlowiek po prostu kombinuje, ale to juz inna historia

Obysmy zawsze mieli za co placic nasze rachunki :)

1. Data: 2004-09-08 12:54:27

Od: "Tomasz Bogacz" <t...@q...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodziny. Ten czlowiek po prostu kombinuje, ale to juz inna historia
>
> Obysmy zawsze mieli za co placic nasze rachunki :)

Zanim dyskusja pojdzie w innym kierunku: nie jest trudno nawet w tych
czasach
ustalic co jest uczciwe a co nie. Po prostu w kraju w ktorym co drugi jest
zlodziejem
jakos wszystkich prawie przestala razic nieuczciwosc.

Jesli nie stac kolegi na energie lub uwaza ze jest za droga niech jej nie
uzywa.
A zamiast kombinowac jak przechytrzyc licznik, niech lepiej pokombinuje jak
uczciwie na nia zarobic.

TB

1. Data: 2004-09-08 13:37:24

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 8 Sep 2004 14:54:27 +0200, na pl.rec.dom, Tomasz Bogacz napisał(a):

> [...]
> uzywa.
> A zamiast kombinowac jak przechytrzyc licznik, niech lepiej pokombinuje jak

Chyba opacznie mnie zrozumiałeś.
Inan sprawa uczciwosci, a inna sprawa indukcyjnosci licznika, wobec tego
trzymajmy sie tematu wlasciwego, tymczasem mam na oplaty, wiec nie jest to
moj problem... a przemyslenia ... dla sasiada

1. Data: 2004-09-09 13:41:10

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 8 Sep 2004 14:41:18 +0200, Ormianin <o...@c...pf.pl> pisze:

>Masz racje, i ja tak uwazam. Ale czasem (a szczegolnie w tych czasach)
>bardzo trudno ustanowic zasade jakie dzialanie jest uczciwe,

Trudne???? Trudne??? Dlaczego to ma być trudne?
Proste jak drut. Twój kolega jest zwykłym złodziejem.
Przez takich jak on Ty, on i cała masa innych musi
płacic drożej za prąd. Gdyby nie tacy złodzieje jak on,
co miesiąc zostawałoby Ci kilkanaście/kilkadziesiąt
złotcy w kieszeni! Przecież on nie okrada żadnej
"elektrowni", tylko swoich sąsiadów!

> , ale rozumie jego kiepska sytuacje finansowa... i jego
>rodziny.

Super! Czyli jak biedy, to może kraść! To może za mnie
zapłać rachunki, bom też niezamożny...

> Ten czlowiek po prostu kombinuje, ale to juz inna historia

Taaaaaaa. jasne. Kombinuje. Jeden kombinuje portfele,
drugi radia kombinuje, a Twój znajomy kombinuje prąd.
Gratuluje znajomych!

pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2004-09-10 06:49:19

Od: "aja" <a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A Energetyka nas okrada swoim abonamentem!!!

AJA

1. Data: 2004-09-10 07:00:47

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aja napisał(a):

> A Energetyka nas okrada swoim abonamentem!!!

Można tego uniknąć.

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-09-10 08:32:53

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Sep 2004 08:49:19 +0200 I had a dream that aja
<a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> wrote:
> A Energetyka nas okrada swoim abonamentem!!!

Jasne. A było podpisywać umowę? Rozwiąż umowę z zakładem energetycznym,
to nikt cię nie będize okradał.
Matko, co za ludzie, no istny lepperyzm :(

1. Data: 2004-09-10 10:11:15

Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 10 Sep 2004 08:49:19 +0200, "aja"
<a...@g...n_o_s_p.am.gazeta.pl> pisze:

>A Energetyka nas okrada swoim abonamentem!!!

W jakim sensie?
W sensie, że Tobie coś ukradła (przywłaszczyła niezgodnie z prawem)
Czy w sensie, że Twoim zdaniem za dużo sobie liczy?

pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

ogrzewanie elektryczne - warto?
zmywarka - czy warto najtanszy model
Banki
pralki electroluxa?
Płyta i pierkarnik Mastercook inox - jak to się sprawuje?