liguster

1. Data: 2002-12-23 01:41:54

Temat: liguster
Od: "Moon" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

w sezonie dostał strasznie w dupę... sąsiad opylał kartofle jakąś chemią i
oczywiście chmura poszła na mój ogród. Część żywopłotu o mało co nie
zdechła, pożółkła i nic nie urosła. Ale, żyła, jako-tako...
czy na wiosnę się odrodzi, skoro jakoś dowlókł się do zimy?
czy raczej trzeba to wyrwać i posadzić nowe?
Moon

2. Data: 2002-12-26 00:24:22

Temat: Re: liguster
Od: "Lalaith" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moon" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy na wiosnę się odrodzi, skoro jakoś dowlókł się do zimy?
> czy raczej trzeba to wyrwać i posadzić nowe?

CZas pokaże!
Lalaith :)>

glauca globosa - jak pielegnowac
UE.SI Polska