liliowce

11. Data: 2005-07-21 19:09:06

Temat: Re: liliowce
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śliczne:) Niepowtarzalne. No i mają jeszcze jedną zaletę...nie trzeba się
> zastanawiać, jak się nazywają;)

Koleżanka ma tych własnych liliowców setki. Właściwie każdy jest inny :))
Szkoda, że nie mogę sobie pozwolić na powiększenie "liliowcowej" rabaty.
Pozdrawiam, krystyna

12. Data: 2005-07-21 19:43:53

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zielka napisał(a):

> Koleżanka ma tych własnych liliowców setki. Właściwie każdy jest inny :))
> Szkoda, że nie mogę sobie pozwolić na powiększenie "liliowcowej" rabaty.

Na pewno możesz!! Trzeba myśleć pozytywnie!
Zwłaszcza w przypadku liliowców. :-)

Moje liliowce:
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

Strzyżenie tuji