listwy

1. Data: 2001-08-27 11:46:14

Temat: listwy
Od: "Izka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :))
Szukam takiej listwy podlogowej do polaczenia plytek z panelami... Taki
'mini-prog', polokragly, imitujacy klon. I problem jest w tym, ze
standardowe progi w sklepach typu castorama czy obi sa dlugosci 180 cm a ja
potrzebuje 2 m !!
Czy wiecie gdzie moge znalezc takie?
Wdzieczna za pomoc,
Izka :))

1. Data: 2001-08-27 14:11:20

Temat: Re: listwy
Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izka napisał(a) w wiadomości: <9mdbel$o37$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>'mini-prog', polokragly, imitujacy klon. I problem jest w tym, ze
>standardowe progi w sklepach typu castorama czy obi sa dlugosci 180 cm a ja

Podejrzewam ze nie znajdziesz wiekszego rozmiaru. sugeruje kupienie
mniejszego i dociecie kawalka. Laczenie mozna dodatkowo zamaskowac kitem o
kolorze buku.

Ewentualnie poszukac takiej listwy tyle ze drewnianej.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-08-27 14:22:10

Od: "Izka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

T.Zon napisał(a) w wiadomości: <9mdke9$bpu$1@sunsite.icm.edu.pl>...

> [...]
>kolorze buku.
>
>Ewentualnie poszukac takiej listwy tyle ze drewnianej.

Tego sie obawialam...
Ale dziekuje za info.
Pozdrawiam
izka :)

1. Data: 2001-08-28 05:48:52

Od: "glaeken" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapytaj o takie listwy moze ci kogos poleca ja w ten sposob znalazlem
niestandardowej dlugosci blat. Trzeba tylko trafic do odpowiedniej hurtowni
czy producenta jesli taki istnieje.
Pozdrawiam
Piotr

"Izka" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> 'mini-prog', polokragly, imitujacy klon. I problem jest w tym, ze
> standardowe progi w sklepach typu castorama czy obi sa dlugosci 180 cm a

Narożna spłuczka - ponownie
Drzwi antywłamaniowe - help
mała łazienka - pomóżcie zaprojektować [długie]
Wykup poddasza na własność
Zakup mieszkania na wspolwlasnosc