lód w lodówce

1. Data: 2008-04-17 14:53:54

Temat: lód w lodówce
Od: u...@y...com szukaj wiadomości tego autora

Jakiś czas byłem w USA i moja ciotka oprócz prysznica skad przywiozłem
ten pomysł (dziekuje grupie za tak duży odzew) miała lod w lodowce w
czym nie mam nic dziwnego, tylko że ten lód np wkładało sie do coca
coli i w ten sposób się chłodziła.

Wygladało to w ten sposób że
w zamrazalniku było plastikowe pudełko z którego biegła rurka do wody
i w ten sposób mieliśmy zrodło zasialania w wode

a z tego plastikowego pudełka mozna było sobie brać lód

i żeby nie było że to miały jakies super ekstra lodówki
W prawie kazdym super markecie mozna było kupić takie pudełko bez
lodówki i pózniej zamontować w lodówce.

Wie ktoś gdzie cos takiego mozna znaleść?????

2. Data: 2008-04-17 16:13:18

Temat: Re: lód w lodówce
Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 17, 4:53 pm, u...@y...com wrote:
> Jakiś czas byłem w USA i moja ciotka oprócz prysznica skad przywiozłem
> ten pomysł (dziekuje grupie za tak duży odzew) miała lod w lodowce w
> czym nie mam nic dziwnego,

Zgadza sie, lodowka czasem moze zarosnac lodem.

> tylko że ten lód np wkładało sie do coca
> coli i w ten sposób się chłodziła.

Chlodzila sie coca-cola jak rozumiem. Na razie nadazam. Sam czasem
wrzucam 'lod' (najczesciej w postaci kostek) do napojow, zwlaszcza
latem.

> Wygladało to w ten sposób że
> w zamrazalniku było plastikowe pudełko

Ok, wyobrazam sobie plastikowe pudelko wielkosci kostki masla.
> z którego biegła rurka do wody

I tutaj stop. Jakiej wody? W rzece? W stawie? Studni?

> i w ten sposób mieliśmy zrodło zasialania w wode

Na razie zostawmy, o jaka wode chodzi. Jest tajemnicze zrodlo wody,
ktore zostalo polaczone rurka z pojemnikiem w zamrazarce.

> a z tego plastikowego pudełka mozna było sobie brać lód

Czyli do tego pojemnika byl wkladany lod? Lod sam tam powstawal? Byl
od zawsze?

> i żeby nie było że to miały jakies super ekstra lodówki
> W prawie kazdym super markecie mozna było kupić takie pudełko bez
> lodówki i pózniej zamontować w lodówce.

To w lodowce? Czy zamrazarce?

> Wie ktoś gdzie cos takiego mozna znaleść?????

Moze wiedzialbym gdzie, gdybym wiedzial *co*.

3. Data: 2008-04-18 03:21:41

Od: "Andrzej B" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@y...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...
[...]

Czytelnie to napisałeś a raczej przekazałeś swoja myśl ;) i nie wiem czy to
nie dowcip ale rzeczywiście może kogoś to zainteresować.
Do każdej lodówki można dokupić icmaker który nawet niewiele miejsca zajmuje
zwłaszcza w amerykańskich lodówkach ( jednak są standardowo większe) i tania
podstawowa wersja tego wygląda tak jak w linku a można domontaowac bez
przeróbek jest to opcja do tanich typowych lodówek gdzie zamrażalnik jest u
góry lodówka na dole dokładnie taki sam ( + mały pojemnik do którego
wysypuje sie lód) mam w dodatkowej lodówce na zapasy stojącej w garażu
oczywiście tej kostkarki nie używam.
http://home.howstuffworks.com/icemaker.htm

tutaj wyskoczyła mi pozycja w google z polską ceną ale nie wiem co to za
sklep:
http://www.appliancepartsworldwide.com/Icemakers/Whi
rlpool+Icemakers/default.aspx

W lepszych lodówkach oczywiście zasada jest podobna jak i mechanizm ale
nieraz inaczej wykonany no i dodatkowo wysyp lodu jest z kruszarką ale
podstawowa różnica to zasilanie w wodę z stosunkowo dobrymi filtrami
montowanymi fabrycznie wszystko zależy od marki i pieniędzy.

Rzadki gaz
Akademiki w Słupsku
Kolor ścian w pokoju syna
Jak pielegnowac kamienne prarapety????