lodowka ARISTON - opinie poprosze

1. Data: 2003-08-25 07:48:05

Temat: lodowka ARISTON - opinie poprosze
Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

konkretnie chodzi mi o model mba3832v.

dzieki.

rg

1. Data: 2003-08-25 10:14:55

Temat: Re: lodowka ARISTON - opinie poprosze
Od: "Dano" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warczy, pierdzi, pyka, strzela, bulgocze - dla mnie koszmar, ale jesli komus
to nie przeszkadza to pozostale funkcje OK.

Pozdrawiam
Daniel

P.S.
Nigdy wiecej wloskiego zlomu nie kupie.

1. Data: 2003-08-25 10:50:13

Od: " KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> konkretnie chodzi mi o model mba3832v.

Nie posiadam, ale jestem aktualnie na etapie wyboru lodowki i bralem
Aristona pod uwage. Moje za i przeciw:

+ ladny design
+ sporo układów "wspomagających" w niektórych modelach

- nieokreślona w danych głośność, od serwisu udało mi się wyciągnąć, że "nie
powinna" przekraczać 45dB a to sporo
- używanie starszego czynnika chłodniczego R134 (podobno większe problemy ze
zużywaniem się układu)

Podkreslam ze informacje powyzej dotyczyly innego modelu (150cm wysokosci),
ale z tego co sie orientuje agregaty sa podobne, a czynnik R600 tylko
stosuja w zabudowanych lodowkach.

1. Data: 2003-08-26 06:22:45

Od: Piotr Jankisz <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

KrzysioK napisał(a):
> a czynnik R600 tylko
> stosuja w zabudowanych lodowkach.

Nieprawda. W wolnostojących też.

--
Piotr Jankisz

Małe co nieco o rowerach:
http://www.widzew.net/~bladteth/pj.html

1. Data: 2003-08-26 16:14:23

Od: " KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda. W wolnostojących też.

To ciekawe, w jakich typach jest?

Uprzejma pani z serwisu odpisała mi bowiem:

"Z informacji, jakie posiadam wynika, iz oba przedmiotowe sprzety sa
wyposazone w czynnik R 134A. Nowym czynnikiem chlodzacym R 600 sa
napelniane chlodziarko-zamrazalki do zabudowy. Wiadomosc potwierdzilam w
dziale technicznym, jest wiec jak najbardziej wiarygodna. Zycze milego
dnia."

1. Data: 2003-09-05 17:15:09

Od: "smoq" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal grynfelder" <r...@f...pl> napisał
w wiadomości news:biceui$375$1@atlantis.news.tpi.pl...
> konkretnie chodzi mi o model mba3832v.

Posiadam Aristona ale z oznaczenia pamietam tylko 383 no i ma juz 3 lata -
wiec pewnie nie jest to taka jaka masz zamiar kupic. Moja lodowka jest
idealna, dobrze przemyslany rozklad polek, schowki na drzwiach etc. Jest to
lodowka 2 agregatowa, dol zamrazalnik gora chlodziarka wysoka 180 cm, inox -
moge polecic
pzdr smoq

Wilgotność posadzki
Kolorystyka Domu - Fasada i Dach