lodówka Liebherr czy Bosch?

1. Data: 2007-01-12 18:46:55

Temat: lodówka Liebherr czy Bosch?
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcę kupić lodówkę wolnostojącą do otwartej na sypialnię kuchni, więc musi
być ona baaardzo cicha a do tego srebrna i do wysokości max 195 cm.

Upatrzyłam sobie następujące modele:

- Liebherr CUPesf 35530
- Liebherr CUPa 35530 (obudowa aluminiowa, ale strasznie cięzko ją dostać -
może wiecie dlaczego zniknęła ze sklepów?)
- Bosch KGP 36360
- Bosh KGV 36 X 50 (= Siemens KG 36 VX 50)

O dziwo, ceny Boscha i Liebherr są bardzo zbliżone. Miałam w pamięci, że
lodówki Liebherr są bardzo drogie i bardzo wysokiej jakości... Dlaczego tak
staniały? Czy nadal są tak samo dobre?

Czy znacie któryś z tych modeli i możecie go poradzić / odradzić?
A może warto wziąć pod uwagę jeszcze jakąś inną firmę?

Pozdrawiam, Sylwia

2. Data: 2007-01-13 06:43:54

Temat: Re: lodówka Liebherr czy Bosch?
Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed pol rokiem kupilem Siemensa z dwoma agregatami i 3 szufladami za okolo
2000 zl(w przeliczemiu).Na razie (wiem jest to krociutki okres) nie moge sie
do niczego doczepic ,jest cicha ,elegancka w srodku i dobrze wykonuje swoja
prace.
Libherra nie bralem pod uwage bo w sieci znalazlem pare artykulow ludzi
gleboko zawiedzionych z prawie nowego sprzetu i doszukalem sie informacji o
wpadkach producenta.
Ile w tym prawdy niewiadomo ,ale pocoz ryzykowac.

3. Data: 2007-01-13 09:27:02

Od: "Mehow" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam Liebherr

chociaż nie są już tak dobre jak kilka lat temu, czyli staniały i lekko
jakość poszła w dół

ogólnie dalej jest tak że Liebherr to mercedes wśród lodówek, no chyba że
chcesz coś więcej

Pozdrawiam
Michał

4. Data: 2007-01-13 19:49:20

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja polecam Elektroluxa

5. Data: 2007-01-14 11:58:21

Od: "Sylwek" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

gasper napisal(a):
> ja polecam Elektroluxa

a czy jest elektrolux bez rączek przy drzwiach

Sylwek

6. Data: 2007-01-16 11:00:27

Od: "neuro" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 10:27, "Mehow" <m...@g...pl> wrote:
> ogólnie dalej jest tak że Liebherr to mercedes wśród lodówek, no chyba że
> chcesz coś więcej

Potwierdzam. Używam Liebherra od ponad 6 lat - jest praktycznie
bezgłośna i jak dotad (odpukać" nie miałem z nią najmniejszych
problemów. Tyle, że to był wówczas droższy model - ok 3k5 PLN.

neuro

7. Data: 2007-01-16 11:29:06

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 16.01.2007 12:00:27 niejaki neuro napisał:

> Potwierdzam. Używam Liebherra od ponad 6 lat - jest praktycznie
> bezgłośna i jak dotad (odpukać" nie miałem z nią najmniejszych
> problemów. Tyle, że to był wówczas droższy model - ok 3k5 PLN.

potwierdzam - z tym że 8 lat i 3k28 ;)
acha - niedawno rozmrażałem ją - drugi raz od nowości

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

8. Data: 2007-01-16 14:07:58

Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś w sklepie obejrzałam z tyłu upatrzone modele.
Liebherer (CUPesf) ma agregat ACC, a Siemiens i Bosch Danfoss. Wiecie coś o
tych agregatach?
Z tego co widziałam, żadna z lodówek nie miała z tyłu nic wtopionego w
piankę (o nienaprawialności tak zrobionych urządzeń czytałam ostrzeżenia na
tej grupie).

Pozdrawiam, S.

9. Data: 2007-01-21 15:52:22

Od: d...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

weź tego boscha a co do zatopionych czujników to sie niebój było
tylko parę modeli w których się psóły tylko KGVz końcówką 04i05
reszta ok

Sylwia napisał(a):
> [...]
> piankę (o nienaprawialności tak zrobionych urządzeń czytałam ostrzeżenia na

płyta ekektryczna z niebieskim wyświetlaczem
Ranking farb
Odwieczny problem - kuchenka gazowa/elektryczna
Whirpool lodowko-zamrazarka halasuje
Srednie zuzycie pradu