lodówka Whirlpool "szósty zmysł" - zakup w internecie

1. Data: 2005-02-20 13:53:57

Temat: lodówka Whirlpool "szósty zmysł" - zakup w internecie
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie mi, proszę, bo już opadam z sił!

Wypatrzyłam sobie lodówkę Whirlpool ARC 6700 ix, ale po przejrzeniu opinii w
internecie już nie jestem pewna swojej decyzji. Może ktoś z Was ją ma i może
się podzielić zdaniem na jej temat?
Druga sprawa to sklep internetowy - tam można kupić ją najtaniej. Czy macie
jakieś doświadczenia z www.best-media.pl?

Dziękuję za rady!
Pozdrawiam, Sylwia