lodowka pytanie

1. Data: 2004-06-15 10:41:51

Temat: lodowka pytanie
Od: "Michalski" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pragne kupic lodowke do wysokosci okolo 130 cm musi ona jednak posiadac duzy
zamrazalnik na dole oraz ma byc 2 drzwiowa czy ktos sie moze z czyms takim
spotkal dziekuje za odpowiedz

1. Data: 2004-06-15 11:30:33

Temat: Re: lodowka pytanie
Od: "Tomasz Nowicki" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michalski" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
duzy
> zamrazalnik na dole oraz ma byc 2 drzwiowa czy ktos sie moze z czyms takim

Taaak...
A w sklepie AGD byłeś może? Tam pewnie kilka takich bedą mieli...

T.

1. Data: 2004-06-15 13:02:57

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michalski" <m...@i...pl> wrote in message
> pragne kupic lodowke do wysokosci okolo 130 cm musi ona jednak
posiadac duzy
> zamrazalnik na dole oraz ma byc 2 drzwiowa

Czarno to widzę. Średnie dwudrzwiowe lodówki mają chyba zawsze
zamrażarkę na górze i zwykle jest ona niezbyt duża. Wyjątku od tej
reguły nie widziałem. No, ale pewnie jeszcze wielu rzeczy nie
widziałem, nie twierdzę, że tego nie ma i koniec.

J.

1. Data: 2004-06-16 05:32:38

Od: Zbigniew Okoń <a...@s...w.sigu> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jun 2004 12:41:51 +0200, Michalski napisał(a):

> pragne kupic lodowke do wysokosci okolo 130 cm musi ona jednak posiadac duzy
> zamrazalnik na dole oraz ma byc 2 drzwiowa czy ktos sie moze z czyms takim
> spotkal dziekuje za odpowiedz

Szukałem tylko do zabudowy, więc może nie obejmuję pełni oferty ;)), ale
ZTCW lodówki do 130 cm (do zabudowy jest to standardowo 122 cm) zawsze mają
zamrażalnik w środku. Następne są IIRC 145 cm - te mają wprawdzie dwoje
drzwi, ale za to zamrażalnik na górze itp. ;)

--
Zbigniew Okoń
________

karton-gips, parapety...