lodówka whirlpool problem

1. Data: 2008-01-08 09:43:50

Temat: lodówka whirlpool problem
Od: "janek" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupilismy niedawno lodówke whirlpool do zabudowy. Zostala wlozona do regalu
ale pare dni temu zmienila sie koncepcja wiec trzeba bylo ja wyjac. Okazalo
sie ze w regale w którym stala bylo sporo wody (az spuchla plyta meblowa w
jednym miejscu), woda ta wylatuje sobie z rurki która jest czescia systemu
odszraniania. W instrukcji jest napisane ze odszranianie nastepuje
automatycznie a woda powinna skraplac sie do jakiegos zbiornika i tam
odparowywac. Niestety zadnego zbiornika nie ma, jest tylko rurka z której ta
woda sobie cieknie. Co ciekawe ta lodówka od samego poczatku nie robi nic
tylko sie odszrania. Caly czas sa krople wody na tylnej sciance chlodziarki.
Lodówka ma 3 tygodnie. Termostat ustawniony w zalecanym przedziale 3-4. Moze
ktos mi powie co robic, reklamowac czy jak?

2. Data: 2008-01-08 09:47:23

Temat: Re: lodówka whirlpool problem
Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

janek dosc niespodziewanie napisal(a):
> [...]
> chlodziarki. Lodówka ma 3 tygodnie. Termostat ustawniony w zalecanym
> przedziale 3-4. Moze ktos mi powie co robic, reklamowac czy jak?

Lodówka wyglada na dorze dzialajaca - to odszranianie wlasnie tak dziala, ze
sa kropelki na plycie. Natomiast co do zbiornika, to u mnie jest taka
rynienka dookola kompresora - zajrzyj od tylu lodówki, tam powinna trafiac
woda z rurki, bo kompresor ma podniesiona w tym miejscu temperature i
rzeczywiscie umozliwia odparowanie. Jak nie ma czegos takiego, to trzeba
jakis zbiornik dorobic, skierowac do niego rurke i ustawic kolo zbiornika
kompresora - jak wyzej

--
Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman www.ip.biz.pl
"Bo jakbys czytal od przodu to bylby to najzwyklejszy pamietnik a tak

Southern Biscuits
Polecicie?
orzechy wloskie - przepisy
DZIADEK Z ORZECHAMI...