lodowka z 2 agregatami

1. Data: 2006-08-22 07:51:12

Temat: lodowka z 2 agregatami
Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Chcialbym sie dowiedziec, czy w lodowkach z dwoma agregatami mozna
rozmrozic zamrazalnik niezaleznie od chlodziarki (tzn. wylaczam agregat
zamrazalnika, a agregat chlodziarki pracuje normalnie).

Czy ktos posiada lodowke Electrolux ERB 2952 Viva Space?
Jesli tak, to czy moglby sie podzielic opinia na jej temat?

pozdrawiam
jacek

2. Data: 2006-08-22 09:00:24

Temat: Re: lodowka z 2 agregatami
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacky" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rozmrozic zamrazalnik niezaleznie od chlodziarki (tzn. wylaczam agregat
> zamrazalnika, a agregat chlodziarki pracuje normalnie).

No raczej właśnie po to są te 2 agregaty, co by komory działały niezależnie
;)

P.

3. Data: 2006-08-22 09:35:52

Od: "jan under" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niedawno kupilem electroluxa niestety nie pamietam modelu ale wlasnie z
dwoma agregatami. Zamrazalnik mam wylaczony bo mam zamrazarke rowniez
oddzielnie dlatego na razie mi nie jest potrzebna. Lodowka spisuje sie
swietnie.

4. Data: 2006-08-22 10:03:32

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek napisał(a):
> Użytkownik "jacky" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No raczej właśnie po to są te 2 agregaty, co by komory działały niezależnie
> ;)
>
> P.

dzieki za odpowiedz

5. Data: 2006-08-22 10:03:51

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jan under napisał(a):
> [...]
> dwoma agregatami. Zamrazalnik mam wylaczony bo mam zamrazarke rowniez
> oddzielnie dlatego na razie mi nie jest potrzebna. Lodowka spisuje sie

dzieki za odpowiedz

6. Data: 2006-08-22 13:33:51

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy ktos posiada lodowke Electrolux ERB 2952 Viva Space?
> Jesli tak, to czy moglby sie podzielic opinia na jej temat?

ja dysponuję elektroluxem z dwoma agregatami i bez problemu w urlopie
wyłączam jedną część

Jaką zmywarkę do zabudowy?
materac sprezynowy na podlodze
Czym wyciac fragment glazury...