lodówki Polar

1. Data: 2005-04-13 09:35:03

Temat: lodówki Polar
Od: "Joanna" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Usłyszałam opinie że lodówki Polara rdzewieją..? prawda to czy mit? zwaracam
sie z tym pytaniem to wszystkich uzytkowników..
czy są glosne?

pozdrawiam, Joanna

p.S. musze podjac decyzje jaka lodowke kupic.. zastanawialam sie nad Polarem
(cena).. Elektrolux (te zielone plastiki w srodku mnie draznia).. Libherr..
(czy na prawde sa takie dobre, nie halasuja??? )

2. Data: 2005-04-13 09:59:05

Temat: Re: lodówki Polar
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-13 11:35, Joanna napisał(a):
> [...]
> (cena).. Elektrolux (te zielone plastiki w srodku mnie draznia).. Libherr..
> (czy na prawde sa takie dobre, nie halasuja??? )

6 rok bez śladu rdzy i żadnej awarii (jest cicha pomimo że ma dwa
agregary) model CZN 3402 (z wyświetlaczami pokazującymi temperaturę
wewnątrz lodówki i zamrażarki), a tak na marginesie to już nie jest
dawny polar, kilka lat temu zostali kupieni przez jakiś zachodni koncern
- została tylko nazwa handlowa.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2005-04-13 11:14:53

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Usłyszałam opinie że lodówki Polara rdzewieją..? prawda to czy mit?
> zwaracam sie z tym pytaniem to wszystkich uzytkowników..

To mit z czasów lodówek typu "Szron 125", które faktycznie rdzewiały.
Obecne nie rdzewieją a mówie to na podstawie kilkuletniej obserwacji
trzech Polarów (mój, rodziców i babci).

> czy są glosne?

Powiedzmy, że nie odbiegają od przeciętnej na swojej półce cenowej :-)

J.

4. Data: 2005-04-13 11:45:20

Od: "Rex" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Usłyszałam opinie że lodówki Polara rdzewieją..? prawda to czy mit?
Wszystkie rdzewieją... kwestia czasu ;-) Uważam, że obecny Polar nie odbiega
od normy.

> czy są glosne?
To bardzo subiektywne i zależy od oczekiwań. Mnie zaskoczył tylko dźwięk
przelewającego się płynu w układzie, przy wyłączonym agregacie. Nie zdaża się
to często. Może ten egzemplarz akurat tak ma :-)

Pozdrawiam
Rex

5. Data: 2005-04-13 12:03:51

Od: "Robert Polkowski" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rex <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d3j0og$i7t$...@i...gazeta.pl...
> [...]
się
> to często. Może ten egzemplarz akurat tak ma :-)

Ekologiczny "freon" tak raczej ma, ze glosno bulgocze, szumii, slychac
jakies
przelewania itp. a czy polar czy bosh to i tak agregaty pewnie wloskie
wsadzaja.

--
Robert Polkowski

poszukuję wykonawcy instalacji gazowej