lody joguetowe

1. Data: 2003-05-11 17:52:36

Temat: lody joguetowe
Od: "Tobiasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamięta, ktoś z was może taka firmę, która proponowała lody z mrożonego
jogurtu? Ja pamiętam! Pamiętam, jak to było przyrządzane. Kawałek mrożonego
jogurtu rozdrabniany i dodawane do niego zmiażdżone owoce. Mimo tego, że
wiele razy widziałem, jak się to robi, to nie chce mi to wyjść. Nie dodawała
ta firma do tego jeszcze czegoś? A tak właściwie to jak się ona nazywała?

Tobiasz
gg#5208996

1. Data: 2003-05-11 23:06:31

Temat: Re: lody joguetowe
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tobiasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dodawała
> ta firma do tego jeszcze czegoś? A tak właściwie to jak się ona nazywała?

Ja pamietam, ze zamrozone owoce byly rozdrabniane a do nich wlewano
niezamrozony jogurt i robily sie z tego lody. W domu efekt osiagalny przy
pomocy malaksera, tylko na mrozonkach noz sie blyskawicznie tepi. Zamiast
jogurtu mozna niezdrowo smietanke. ;o) No i ja musialabym calosc doslodzic.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-05-12 15:31:46

Od: "ksiks" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamięta, ktoś z was może taka firmę, która proponowała lody z mrożonego
> jogurtu?

Mają siedzibę w Warszawie

>A tak właściwie to jak się ona nazywała?

yogen fruz (u z kropeczkami)

Kasia

1. Data: 2003-05-13 08:39:10

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

ksiks:

> Mają siedzibę w Warszawie

> yogen fruz (u z kropeczkami)

Niemiecka firma Fruchtzwerge dodaje do swoich jogurtów patyczki. Wtykasz
patyczki przez folię, wsadzasz toto do zamrażalnika i po paru godzinach
masz lody jogurtowe na patyku ;-)

Waldek

Moja patelnia
urządzenie do gotowania na parze