lodzka wystwa antyaborcyjna

1. Data: 2005-06-28 05:51:52

Temat: Re: lodzka wystwa antyaborcyjna
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrian wrote:

> To były wywiady, napisała to co ludzie powiedzieli, dlaczego mieliby kłamać
> jeśli było to sprzeczne z ich interesem?

nie podejmuje sie rostrzygac jak bylo naprawde, wiem, ze ludzie potrafia
przyznac sie do wielu rzeczy, podobno Rosjanie polewali wiezniow
wrzatkiem na piecdziesieciostopniowym mrozie w drodze na Sybir
--
careful with that axe Eugene!

1. Data: 2005-06-28 05:54:30

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Casper" <r...@k...k.pl> napisał w wiadomości

> Natura stworzyła człowieka istotą mięsożerną. Kły nie biorą się z niczego.
> W tym nie ma niczego złego. Nie widzę więc analogii...

Natura dała człowiekowi ręce i mózg, dzięki którym od wieków
potrafił spędzać płody.

Chyba, że nie mówimy o tej samej "naturze" ...
Mówisz o naturze, czy o Bogu - takim, jaki został odciśnięty
w słowach Biblii ?

Test psychologiczny - rekrutacja pracowników
Funkcje przedmurza (claustrum)
Chono tu! Jak i ja, drzemam przy płocie :-)
mała Zoska ma problem ;-(
Niezdecydowana dziewczyna?