łóżko na antresoli

1. Data: 2003-07-18 05:26:02

Temat: łóżko na antresoli
Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Ikei jest w ofercie metalowe łóżko na antresoli.
Ponieważ ma wysokość 2,06m a moje mieszkanie 2,5m to wymyśliłam, że
można spokojnie mu obciąć nogi o 20cm.
Jak myślicie, nie straci swojej stabilności, nie zaburzy się w
jakikolwiek sposób konstrukcja, będzie się już wtedy nadawało do użytku
w tak niskim pokoju? Wszelkie opienie mile widziane.
To miałoby być łóżko do pokoju dziecka. Pod to łóżko wstawiłabym biurko
co bardzo by zaoszczędziło powierzchnię w małym pokoju.
--
Pozdrawiam Botwinka

1. Data: 2003-07-18 07:26:38

Temat: Re: łóżko na antresoli
Od: "Pawel" <p...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "botwinka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> w Ikei jest w ofercie metalowe łóżko na antresoli.
(...)
> To miałoby być łóżko do pokoju dziecka. Pod to łóżko wstawiłabym biurko
(...)

Witam,

trochę z innej beczki.
Sprawdź jakie są w Twoim mieszkaniu warunki tzn. temperatura i wilgotność na
wysokości na jakiej miałoby się znaleźć łóżko.
Miałem piętrowe łóżko w pokoju dziecięcym, które na szczęście dało się
rozłożyć na dwa normalne.
Moje dziecko, które spało na górze zaczęło mieć problemy (zapalenia
oskrzeli)

Nie mówię, że u Ciebie też tak będzie, ale chyba warto sprawdzić

Paweł

1. Data: 2003-07-18 09:49:35

Od: "Jarek Mielczarek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam się - w tej sytuacji należy zapewnić ponadstandardową wentylację co
proste nie jest.

Jarek

dom, ogrodek i ognisko a sasiad?
male plytki - gdzie kupic