ludzie o czarnej skorze

11. Data: 2020-09-12 08:58:49

Temat: Re: ludzie o czarnej skorze
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.09.2020 o 17:29, gazebo pisze:

> a tu sie bardzo mylisz, podanie reki czlowiekowi, ktory sie wlasnie
> "potknal" znaczy duzo wiecej, i faktycznie, to absolutnie nic nie
> kosztuje

Ale nam chyba nie chodzi o tych potykających się a o tych co doznali
krzywdy z "naszej" strony, czyli o tych co to im "nasz brat" rasista
podłożył nogę.

12. Data: 2020-09-12 11:34:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/09/2020 o 07:58, trybun pisze:

> Ale nam chyba nie chodzi o tych potykających się a o tych co doznali
> krzywdy z "naszej" strony, czyli o tych co to im "nasz brat" rasista
> podłożył nogę.

nie mam za co przepraszac, jesli ty sie poczuwasz, no coz

--
gazebo

13. Data: 2020-09-15 14:36:31

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.09.2020 o 11:34, gazebo pisze:
> [...]
> kosztuje

> nie mam za co przepraszac, jesli ty sie poczuwasz, no coz

No właśnie, nie wiem skąd to się  bierze. Kapitalistyczna rzeczywistość
coraz bardziej mnie nastawia negatywnie wobec swojej rasy a tym samym i
otoczenia w którym przyszło mi wegetować a mimo to ciągle czuje jakąś z
nią współodpowiedzialność,.

14. Data: 2020-09-20 00:49:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Taki stary szmonces się przypomniał:
>
> W Nowym Orleanie, w tramwaju siedzi Murzyn i czyta gazetę żydowską.
> Współpasażer-Żyd klepie go poufale po ramieniu i mówi:
> - Mało panu, że jest pan Murzynem?...

No tak, to oczywiste, że Żydki w Usiech poczuli się zagrożeni w swych
przywilejach przez czarnoskórych. Teraz to biali chrześcijanie będą winni
wszystkiemu i bez sądu odsądzeni od czci w wiary jako sprawcy holocaustu i
niewolnictwa, to na nich skrupi się cała ,,wina", ktorą ktoś (no kto? - no
przecież NOWY BIAŁY CHRZEŚCIJAŃSKI NIEWOLNIK) fkącu musi zostać obciążony
zamiast... Żydów. No nie?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-09-20 01:51:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 20 września 2020 00:49:28 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> przecież NOWY BIAŁY CHRZEŚCIJAŃSKI NIEWOLNIK) fkącu musi zostać obciążony

I dobrze. Co rozsądniejsi Biali oraz Żydzi powinni przechodzić na buddyzm zen. A los
frajerów, którzy pozostali przy czym innym i kłócą się o to, kto jest winien... jak
chcą na siebie brać tę karmę i przerzucać się gorącym kartoflem, to niech biorą.
Buddyści zen na bank nie uczestniczyli w procederze niewolnictwa Czarnych.

reklamacja
Marksizm kulturowy? To już było.
Re: https://victoria1920.pl/
podwyzki