luszczyca

1. Data: 2008-08-25 21:26:50

Temat: luszczyca
Od: "nikodem dyzma" <n...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

chcialem sie zapytac dermatologow(o ile tacy czytaja ta grupe, bo u mnie w
malym miescie generalnie to sa konowaly, bo jak nazwac dermatologa co mi
przepisuje lorinden(ktory jest juz wycofany ze sprzedarzy))
...moj wywod dosc pokretny
wiec zapytam czy solarium pomaga lagodzic luszczyce czy to strata czasu i
pieniedzy?
maciek

2. Data: 2008-08-26 10:58:25

Temat: Re: luszczyca
Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

nikodem dyzma pisze:
> [...]
> ...moj wywod dosc pokretny
> wiec zapytam czy solarium pomaga lagodzic luszczyce czy to strata czasu i

Możliwe, że trochę pomoże - różnie to bywa, jeśli chcesz się naświetlać
to zainteresuj się specjalistycznymi lampami, można takie kupić (do 1000
PLN) lub skorzystać z ich dużych wersji w specjalistycznych gabinetach,
aczkolwiek wszystko pod kontrolą lekarza, więc przede wszystkim, zmień go.

--
Blog: http://blog.stalica.info

guz grasicy
zmiany zwyrodnieniowe stawu kolanowego