ma byc pieknie

101. Data: 2002-11-22 14:55:09

Temat: Re: ma byc pieknie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@p...pl> wrote in message
news:arl7k2$b1e$1@news.tpi.pl...

> Właśnie przypomniałaś mi, że wczoraj był trzeci czwartek listopada i... czas
> zajrzeć do gąsiora... :-)))
> A może wykluło się coś fajnego.... ;-)

Indyk wykluwa sie dopiero w czwarty czwartek listopada :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

102. Data: 2002-11-22 16:46:39

Temat: Re: Kobieta Roku 2002 - na grupie pl.rec.ogrody
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in news:arlgci$3d4$1@news.gazeta.pl:

> Tak rano?
> No no.

Pora roku...
Chociaz piwo z rana itd.
Pozdrowienia - Ewa sz.

103. Data: 2002-11-22 17:28:51

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Pora roku...
> Chociaz piwo z rana itd.
> Pozdrowienia - Ewa sz.

Na płocie dawno temu ktoś napisał: "Kto se piwo z rana machnie temu z
r..a ładnie pachnie."
Ja...cki

104. Data: 2002-11-22 21:08:49

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szczę?niak

> Hmmm...
> Kobieta roku...
> Dlaczego mi sie to kojarzy ze sztywnymi bizneslumenami wbitymi w
> przyciasne
> garsonki?
> Ale z drugiej strony nikt nie bedzie wymagal na ogrodach garsonki.
> Mam nadzieje.
> To w takim razie bardzo sie ciesze, dziekuje za nominacje, naprawde nie
> zasluzylam i bede sie starac, aby nie zawiesc oczekiwan :-))
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Nominacja była, jednoosobowe JURY nominowało, czekamy na propozycję nagrody
od Jerzego.
Nie sadzę aby to była tuzinkowa nagroda, Jerzy sadzę że nie były to tylko
słowa, słowa, słowa.
Pozdrawiam również:-) nowinowany w konkursie 'winoroślowatych' w dalszym
ciągu bez obiecanych nagród.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

105. Data: 2002-11-25 17:28:36

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> [...] nowinowany w konkursie 'winoroślowatych' w dalszym ciągu bez
> obiecanych nagród.

No, to moja nagroda i wina, i z tego powodu jest mi niepomiernie wstyd
-- i tylko mam nadzieję, że zechcesz ją przyjąć z opóźnieniem... :-(

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien Rajiv, co mieszkał w Bombaju
Miał w zwyczaju pić spermę dla haju.

106. Data: 2002-11-27 16:56:38

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> No, to moja nagroda i wina, i z tego powodu jest mi niepomiernie wstyd
> -- i tylko mam nadzieję, że zechcesz ją przyjąć z opóźnieniem... :-(
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

Zechcę , zechcę do wiosny poczekam :-)

107. Data: 2002-12-12 11:12:26

Temat: Re: paprocie
Od: "Cygus" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ard171$cm0$...@n...tpi.pl...

> [...]
>
> Ja bardzo przepraszam, ze się wcinam w Pań duskusję, ale może któraś z
> fachowczyń od paproci coś mi doradzi.
> Otóż już kilka razy usiłowałem sobie z lasu jakąś paproć (jakby sie ona
nie
> nazywała) przesadzić.
> I.... (nie będę się w obecnosci dam wyrażał!).
> Zawsze sadziłem zielonym do góry. Czy to był błąd???
> Oczywiście wiosną spróbuję jeszcze raz bom uparty (niestety). A następną
> wiosną jeszcze raz...
> Chyba, ze mi poradzicie jak to zrobić by była uprzejma u mnie rosnąć.
:-)))
> [...]
> Janusz

> wiosną jeszcze raz...
> Chyba, ze mi poradzicie jak to zrobić by była uprzejma u mnie rosnąć.

Jeżeli chodzi o paprocie ogrodowe to mam odwrotny problem rosną za ostro...
a te ich pędy boczne mnie dobijają niszcze "co wiosnę" :-) i całe lato i
nic... może dla Ciebie będzie wskazówką, że mam ziemię bardzo torfową (aż
ciężką prawie bagno) i kwaśną jak by co to latem parę takich odnóżek mogę
przysłać.;-)
z pozdrowieniami Cygus..

pytanie lamera
Woda z akwarium