ma byc pieknie

1. Data: 2002-11-15 17:53:04

Temat: ma byc pieknie
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapowiadaja baaardzo cieply weekend. pewnie, jak i pozostali popedze w
okreslone miejsce, zeby cos jeszcze poprawic, dosadzic albo nagrabic.
A propos sadzenia, to trafilem w Praktikerze na wyprzedaz krzewow i pnaczy -
WSZYSTKO po 2 zl! wiec pokupowalem - trzeba czy nie trzeba i powsadzam
korzeniami do dolu.
Czego i Wam zycze.
wojtek Pa

2. Data: 2002-11-16 19:42:05

Temat: Re: ma byc pieknie
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekP" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pnaczy -
> WSZYSTKO po 2 zl! wiec pokupowalem - trzeba czy nie trzeba i powsadzam

Co tam jeszcze robicie po ciemku w "określonym miejscu" ? Żywej duszy na
grupie?
Ja...cki

3. Data: 2002-11-16 21:10:41

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co tam jeszcze robicie po ciemku w "określonym miejscu" ? Żywej duszy
na
> grupie?

Tak sie wlasnie zastanawiam....
Dzis posucha straszna ma maile. Widocznie grono przetlenione od
przesiadywania na powietrzu :-)
Osobiscie tez poczynilam zimowe przygotowania. Jakies chocholki na
hortensjach.... A poza tym smutno juz w ogrodach :-(

Pozdrawiam
Asia

4. Data: 2002-11-17 09:50:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> wrote in message
> na
>
> Tak sie wlasnie zastanawiam....
> Dzis posucha straszna ma maile. Widocznie grono przetlenione od
> przesiadywania na powietrzu :-)

Jakiego przesiadywania? Raczej przerzucania potwornych ilości kompostu:-)))) Z pół
kubika
poszło na grządki, a co najmniej dwa razy tyle zostało...chyba już do wiosny.

> Osobiscie tez poczynilam zimowe przygotowania. Jakies chocholki na
> hortensjach.... A poza tym smutno juz w ogrodach :-(

Ja się wstrzymałam z okrywaniem, przecież to wręcz śmieszne, prawie 20 stopni C,
słońce
jak w czasie złotej polskiej jesieni, rozsłonecznione i rozświetlone wszystko.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2002-11-17 12:51:19

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Osobiscie tez poczynilam zimowe przygotowania. Jakies chocholki na
> hortensjach.... A poza tym smutno juz w ogrodach :-(

Hmm.A ja się zastanawiam czy nie za ciepło jeszcze na okrywanie róż ?
A jesień potrafi być piękna tylko trzeba patrzeć .

--
kochany J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Serwis "muszlowcowy" http://republika.pl/jkch1

6. Data: 2002-11-17 14:47:28

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
stopni C, słońce
> jak w czasie złotej polskiej jesieni, rozsłonecznione i rozświetlone

A my, ponieważ wszystko co trzeba na działeczce zostało okryte gałązkami
świerkowymi a róże kopczykami ziemi ogrodniczej jak był śnieg i mróz zaś
kompost przesiany przez rafkę we czwartek, postanowiliśmy pojechać do lasu
na polanę. Pięęękna pogoda. Ciepły wiatr, słoneczko i jak to w lesie
sosnowym pyszne powietrze. Trzy biegnące z daleka sarny, ze względu na
boczny wiatr nie poczuły nas i gdy zostaliśmy wreszcie zauważeni, zatrzymały
się raptownie nie opodal. Oczywiście nie dostrzegły naszego groźnego jamnika
Gwidonka, który przejawiał wobec nich krwiożercze instynkty i gonił je ile
sił w krótkich łapkach. Okazuje się, że jeszcze są grzyby - zielonki.
Ja...cki

7. Data: 2002-11-17 17:45:14

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale wam wszystkim zazdroszczę. U nas w piątek było 8 stopni, a w sobotę 10.
Do tego słońca, mimo,że zapowiadali, nie było tylko gęsta mgła.
Pozdrawiam Kaśka

Użytkownik Too old... <j...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ar836q$ppk$...@n...tpi.pl...

8. Data: 2002-11-17 18:14:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kompost przesiany przez rafkę we czwartek, postanowiliśmy pojechać do lasu
:)
jak nie masz co robic to zapraszam do siebie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

9. Data: 2002-11-17 18:28:25

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Bardzo dziekuję za zaproszenie. A co masz jeszcze do roboty?:))
Ja...cki

10. Data: 2002-11-17 18:39:01

Od: "Joanna Huzarska" <j...@p...onte.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale wam wszystkim zazdroszczę. U nas w piątek było 8 stopni, a w sobotę
10.
> Do tego słońca, mimo,że zapowiadali, nie było tylko gęsta mgła.

U nie tez bylo wlasnei podobnie, a dzis jeszcze zimniej... mowia, ze od
srodu to w oglule juz ochlodzenie, a w tygodniu nie pojade juz na
dzialke....

pytanie lamera
Woda z akwarium
ogród Krychy&Co(tów)