Re: ma byc pieknie

From: "Dirko" <d...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: ma byc pieknie
Date: Sun, 17 Nov 2002 15:47:28 +0100

news:ar7pe6$s49$1@news.tpi.pl...

> Jakiego przesiadywania? Raczej przerzucania potwornych ilości
kompostu:-)))) Z pół kubika
> poszło na grządki, a co najmniej dwa razy tyle zostało...chyba już do
wiosny.

> Ja się wstrzymałam z okrywaniem, przecież to wręcz śmieszne, prawie 20
stopni C, słońce
> jak w czasie złotej polskiej jesieni, rozsłonecznione i rozświetlone
wszystko.

> Pozdrawiam, Basia.

A my, ponieważ wszystko co trzeba na działeczce zostało okryte gałązkami
świerkowymi a róże kopczykami ziemi ogrodniczej jak był śnieg i mróz zaś
kompost przesiany przez rafkę we czwartek, postanowiliśmy pojechać do lasu
na polanę. Pięęękna pogoda. Ciepły wiatr, słoneczko i jak to w lesie
sosnowym pyszne powietrze. Trzy biegnące z daleka sarny, ze względu na
boczny wiatr nie poczuły nas i gdy zostaliśmy wreszcie zauważeni, zatrzymały
się raptownie nie opodal. Oczywiście nie dostrzegły naszego groźnego jamnika
Gwidonka, który przejawiał wobec nich krwiożercze instynkty i gonił je ile
sił w krótkich łapkach. Okazuje się, że jeszcze są grzyby - zielonki.
Ja...cki