Re: ma byc pieknie

Data: 2002-11-18 14:07:17
Temat: Re: ma byc pieknie
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl>

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> Jesli ta, co ja przynioslas z lasu, wyrasta z kłacza w jednym miejscu +/- w
> kształcie lejka to to narecznica (Dryopteris) albo wietlica (Athyrium), a
> jesli ma pojedyncze duze trojkatne liscie na wysokich ogonkach (1m i wyzej)
> to to jest orlica (Pteridium). Jesli chodzi o rozlazenie, to jest lepsza od
> malin :-)

No to wygląda na małą orlicę. Ogonkom daleko do 1m, ale
liscie sa trójkątne. Ta ze sklepu jest taka jakby "blaszana".
Paprocie, które uschły na zimę są bardziej puszyste. No a rozłazić
się mogą - te wielkie, puszyste już zaczęły i jak na razie mam je gdzie
przesadzać. A swoją drogą to ja chyba mam specjalny talent do
tych rozłażących sie roślinek :-)

Krycha&Co(ty)