pytanie lamera

1. Data: 2002-11-15 12:50:55

Temat: pytanie lamera
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Zasadziłam na balkonie, w takiej betonowej "rynnie-skrzynce" jałowiec i inne
takie "krzaczki" :))
Mam pytanie, czy powinnam je podlewać teraz zimą, tak jak kwiaty?
Czy powinnam je nawozić?
Może moje pytanie wyda wam się śmieszne, ale ja serio tego nie wiem :)

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź :)

pozdrawiam cieplutko
misiczka
www.misiczka.republika.pl

2. Data: 2002-11-16 19:48:00

Temat: Re: pytanie lamera
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy powinnam je nawozić?
> Może moje pytanie wyda wam się śmieszne, ale ja serio tego nie wiem :)

Misiczko w żadnym wypadku nie wolno nawozić o tej porze roku. Co do
podlewania to minimalnie, tylko tyle żeby buszorków nie zasuszyć. Może
wystarczyć to co spadnie z nieba.
Ja...cki

Woda z akwarium
ogród Krychy&Co(tów)