ma ktoś pomysł może ?

1. Data: 2001-05-09 08:59:07

Temat: ma ktoś pomysł może ?
Od: "netoperek" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki mały problemik. Mam kawalerkę, jest to typowy Śląski familok a
mieszkanie to pokój z kuchnią, Chodzi o to że chcę zrobić sobie wydzieloną
część ( niewielką ) gdzie można by postawić łóżko do spania, ale takie nie
rozkładane. Zarys mieszkanka jest prosty

___________________
| |
| pokój |
/ dzienny |
\ |
| |
| |
/ |
\ |
| piec
________ _____kaflowy
| | kabina |
/ \ prysznicowa
\ \ |
| kuchnia -------
| |
------------------ ---

Może nie jest to idealny rysunek ale mniej więcej naświetla problem ( mam
nadzieję ) . To łóżko miało by znajdować się w pokoju dziennym i nie wiem
jak wydzielić na nie miejsce. Pls, podpowiedzcie coś, w kocu grupa nazywa
się dom więc gdzie, jak nie tu znajdę kogoś bardziej odpowiedzniego?

Z góry thx

1. Data: 2001-05-09 09:24:44

Temat: Re: ma ktoś pomysł może ?
Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "netoperek" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak wydzielić na nie miejsce. Pls, podpowiedzcie coś, w kocu grupa nazywa
> się dom więc gdzie, jak nie tu znajdę kogoś bardziej odpowiedzniego?

Różne sugestie z parawanem lub podestem były w ostatnich numerach "Mieszkaj
ładnie" i tp.
Wszystko zależy od wysokości pokoju, umieszczenia drzwi (brak ich na
planie), miejsca gdzie chcesz mieć łóżeczko. A metodę z psem i kotem
próbowałeś (-łaś).

Pozdrawiam
Krystyna

1. Data: 2001-05-09 09:47:31

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> część ( niewielką ) gdzie można by postawić łóżko do spania, ale takie nie

... a może spróbowałbyś starego "akademikowego" sposobu? - oddzielić część
pokoju od reszty szafą lub regałem (nic nie piszesz o wymiarach pokoju). My
odzieliliśmy w ten sposób wnękę i powstały dwa pokoje.

1. Data: 2001-05-09 15:23:30

Od: "Wojciech Gołąbowski" <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> część ( niewielką ) gdzie można by postawić łóżko do spania, ale takie nie
> rozkładane. Zarys mieszkanka jest prosty

[ciach]
Spróbuj to narysować w czcionce nieproporcjonalnej (np. courier),
to wszyscy będą mieli szansę zobaczyć, o co chodzi...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-05-09 15:57:37

Od: "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

z wymiarami.

pozdr.

--
michal jonca
www.jonca.w.pl

1. Data: 2001-05-09 17:26:06

Od: "Benitta" <b...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

w ikei mozna kupic parawany calkiem ciekawe i stosunkowo niedrogie np przy
okazji stojak na plyty albo cos w tym stylu i mozna tym odgrodzic kawalek
pokoju a jest to na kolkach wiec w kazdej chwili mozna zlozyc lub postawic w
innym miejscu
benia

Użytkownik netoperek <n...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2001-05-11 20:05:29

Od: "Mau'Gosia" <m...@o...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> część ( niewielką ) gdzie można by postawić łóżko do spania, ale takie nie

Witam,
mam, trochę podobny rozklad mieszkania (z tym, ze nie jestem pewna czy
metraz jest podobny, bo u nas jest jeszcze mikroskopijna lazienka). Problem
sypialni rozwiazalismy w ten sposob, ze zamienilismy kuchnie (2x2,5) na
niewielka sypialnie, a w ciemnej czesci (bez okien) pokoju dziennego
zrobilismy niewielki aneks kuchenny. Wyglada niezle, ale niestety pochlanelo
troche finansow, wiec ten aspekt moze byc problemem

Pozdrawiam
Mau'Gosia

te
zaproszenie
zdziebko spamu na dobry poczatek ;-)
Czy jest/będzie oficjalna/nieoficjalna strona grupy?
Noooo, nareszcie.