maca - kalorycznosc

1. Data: 2002-03-18 14:08:50

Temat: maca - kalorycznosc
Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

elo
mama pytanie, czy ktos wie może jaka kalorycznosc mam maca, bo na opakowaniu
nie ma o tym ani slowa.

Z gory dziekuje

-m

--
"she's all I've ever needed.."

1. Data: 2002-03-18 14:19:23

Temat: Re: maca - kalorycznosc
Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mama pytanie, czy ktos wie może jaka kalorycznosc mam maca, bo na opakowaniu
> nie ma o tym ani slowa.

Z dokładnoscia do 10000% moge powiedzieć, że 2kilokalorie/100g :)))
Poszukaj na opakowaniu z maki i dolicz kalorycznosc wody :)))

Pawel

1. Data: 2002-03-18 14:19:45

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maggie <m...@W...amba.bydg.pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a74s96$1fl$...@n...gazeta.pl...
> elo
> mama pytanie, czy ktos wie może jaka kalorycznosc mam maca, bo na
opakowaniu
> nie ma o tym ani slowa.

maca top mąka i woda, więc może sprawdź kaloryczność mąki ;-)))

Wkn

1. Data: 2002-03-18 14:39:04

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Hadam" <P...@c...pl> napisał w wiadomości
> Z dokładnoscia do 10000% moge powiedzieć, że 2kilokalorie/100g :)))
> Poszukaj na opakowaniu z maki i dolicz kalorycznosc wody :)))

No wlasnie w tym problem, ze wiem jaka kalorycznosc ma maka, ale wydaje mi
sie ze jako produkt gotowy to maca ma chyba troche wiecej kalorii, zwlaszcza
ze chociaz pisza ze to produkt beztluszczowy to przeciez na parze tego nie
pieka?
przynajmniej tak mi sie wydaje

wiec, w sumie to wole sie was zapytac niz zyc w niepewnosci,

btw, czy ktos moze spotkal mace robiona z maki zytniej?

-m

1. Data: 2002-03-18 15:07:28

Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze chociaz pisza ze to produkt beztluszczowy to przeciez na parze tego nie

Nie, na parze tego nie pieka :)))
Pieka to np. w piecu, tak jak chleb. Albo na blasze.
A jest to maka pomieszania (zamieszona) z woda. Tak wiec w efekcie
pieczenia woda odparowuje i mozesz sobie jej kalorycznosc darowac :)))

Aha, jesli jesz mace ciepla prosto z pieca, to jej cieplo to tez
kalorie, takie same jak te z innego jedzenia. Wiec to zalezy od
temperatury macy, ktora jesz.

Pawel

1. Data: 2002-03-18 15:37:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jest to maka pomieszania (zamieszona) z woda. Tak wiec w efekcie
> pieczenia woda odparowuje i mozesz sobie jej kalorycznosc darowac :)))
[...]

Rosyjscy naukowcy kiedyś policzyli i podali, że wypić wiadro wody to tak
jak zjeść jeden kotlet schabowy i taką dietę wielu milionom ludzi
stosowali.
:-(((
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-18 15:44:27

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości

> [...]
zwlaszcza
> ze chociaz pisza ze to produkt beztluszczowy to przeciez na parze tego nie

To się piecze na rozgrzanej blasze... Zero tłuszczu.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-18 19:20:46

Od: " Ola" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> elo
> mama pytanie, czy ktos wie może jaka kalorycznosc mam maca, bo na
opakowaniu
> nie ma o tym ani slowa.
Maca jest zalecana w diecie antycholesterolowej. Nie wiem, co w niej
jest takiego zdrowego. Al.

1. Data: 2002-03-18 22:35:09

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a75fj7$pvb$...@n...tpi.pl...

> [...]
wiadomości
> opakowaniu
> Maca jest zalecana w diecie antycholesterolowej. Nie wiem, co w niej

Pewnie ta biała mąka oczyszczona ze wszystkich składników odżywczych :-)

Karolina

1. Data: 2002-03-19 07:05:28

Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> opakowaniu
>
> Maca jest zalecana w diecie antycholesterolowej. Nie wiem, co w niej
> jest takiego zdrowego. Al.

:) No wlasnie NIC :) Skoro sklada sie z samej maki...

Hadzio

ślimaki, jeśli ktoś..
Mieso z wywaru
wasze pierwsze doswiadczenia kulinarne