magnez jakie dawki ?

1. Data: 2003-09-29 07:27:39

Temat: magnez jakie dawki ?
Od: "Margarett" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

pozdrawiam,

na zalecenie lekarza (stresy, kolatania serca czasem itp) zazywam magnez
(magnefar b6) profilaktycznie 1 x dziennie.
teraz postanowilam zmienic "firme" i kupilam komlex witamin (falvit) i
mineralow (tez tam jest magnez) i biore 1 raz dziennie.
Tylko problem jest w tym ze nie wiem jakie jest porownanie magnezu z falvitu
(siarczek magnezu 1 mg - 1 x dziennie) z magnefar b6 ( wodoro ...cos tam
magnezu 500 mg - 1 raz dziennie).
prosze o rade chemikow i farmaceutów !

Margarett

2. Data: 2003-09-29 07:42:29

Temat: Re: magnez jakie dawki ?
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bl8mtk$f2n$...@i...gazeta.pl,
Margarett <e...@a...pl>:
> [...]
> teraz postanowilam zmienic "firme" i kupilam komlex witamin (falvit)
> i mineralow (tez tam jest magnez) i biore 1 raz dziennie.

Samowolnie?
Nie zmienilas tylko "firmy" ale i typ preparatu.

Preparat typu kompleks zawiera po trochu "wszystkiego".
Jak lekarz stwierdzil niedobor magnezu i zalecil suplement magnezu, to nie
powinnas go zastepowac preparatem ogolnowitaminowym - to nie jest to samo.

--
Robert

3. Data: 2003-09-29 08:22:13

Od: Andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margarett" <e...@a...pl> wrote

> [...]
>(siarczek magnezu 1 mg - 1 x dziennie) z magnefar b6 ( wodoro ...cos tam

Z preparatow dostepnych w aptekach najkorzystniejszy wydaje sie byc
Magnezin (magnesium carbonate). Ma "bioavailability" na poziomie 33%,
czyli w miare nie malo w porownaniu do innych postaci magnezu. Cenowo
rowniez nie wypada drogo - 60 tabletek po 500 mg ok.8 zl. Do tego mozna
kupic osobno wit.B6 za kilka zl i zazywac razem.

Andrzej

4. Data: 2003-09-29 16:39:00

Od: "Piotr" <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (siarczek magnezu 1 mg  - 1 x dziennie) z magnefar b6 ( wodoro ...cos tam

bez stresu, nadmiar wysikasz. Magne b6 jest dobre ale Aspargin i asmag tansze

zapalenie gardła
co to moze byc... :(?
bóle dołu brzucha
Suplementy potasowe