mąki, skóra kurczaka, przypalony omlet

41. Data: 2004-04-26 17:59:29

Temat: Re: mąki, skóra kurczaka, przypalony omlet
Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to chodź na kuchnię, tam się od samego czytania odlamisz
> kulinarnie. :-)

ta, poczytałam trochę w weekend
Wyśmiali kogoś, kto pytał, ile się zupę soli (jeśli dobrze zrozumiałam)
a przepisy w wersji skróconej- "ugotowany groch/coś tam dodać..." A mi o
takie proste rzeczy chodzi że mnie wyśmieją pewnie. Ale czytam sobie na
razie no i poszukam w archiwum tego, o czym piszesz (proste, tanie, dla
studentow). Muszę zwiększyć level;-) żeby móc się tam zacząć odzywać w
ogóle;-) Pomijając, że nazw niektórych potraw, przypraw itd. nigdy nawet
nie słyszałam:-)
Poza tym chodzi mi też o to, żeby to gotowanie było zgodne z MM.

Dzięki za pomoc:-)
pzd. Wiedzma

42. Data: 2004-04-26 18:05:48

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> PS Usmiechacie sie czasem do monitora?;-p

Do monitora, to sie nie usmiecham, jedynie do milych postow ktore zdarza sie
czasem przeczytac.
Ale gadam do tej skrzynki, czyli kompa / czasem nawet na 3 ? lub 4 litery/.
Pozdr
maf

43. Data: 2004-04-27 06:30:42

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2004 19:19:31 +0200, Wiedźma <w...@t...pl> napisał:

> a jak te węgle wybierzesz?;-)

A jak wybiera sie blonnik do czopkow?;)

> zresztą jajko ma błonnik? chyba nie

Nie o to mi chodzilo;)

> no ale w jajkach to musisz się mocno naszukać;-) 0.6g na 100g

OMG, spodziewalem sie, ze bedzie nieco wiency...

--
[S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
[S]iła: [O]ptymizm:[O]chota: [M]iłość:[A]bstynencja:[L]OL:)

44. Data: 2004-04-27 06:30:42

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Apr 2004 19:18:01 +0200, czarnyjanek
<c...@p...onet.pl> napisał:

> z tymi czopkami to taki żart był.

wiem, wiem...

> ale możesz kupić błonnik w tabletkach
> sprzedają go dystrybutorzy herbalajfu pod nazwa chyba faberbond czy jakoś
> tak.
> tylko po co ci błonnik na MM.

Sam sok owocow ma IG o 10 wiekszy niz IG owoca. Bo w owocu jest jeszcze
blonnik.

> a ile weglowodanów jest w smalcu???????????:))))))))

"ilosci sladowe";)

45. Data: 2004-04-27 09:50:12

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ta, poczytałam trochę w weekend
> Wyśmiali kogoś, kto pytał, ile się zupę soli (jeśli dobrze zrozumiałam)

Eee tam, trafiłaś po prostu na przejaw działalności lokalnego trolla tysiąca
nicków*.
Ignorować.

> a przepisy w wersji skróconej- "ugotowany groch/coś tam dodać..." A mi o
> takie proste rzeczy chodzi że mnie wyśmieją pewnie.

Nie wyśmieją, po prostu napisz jak jest - że dopiero się uczysz - zdarzają
się takie posty i nikt nikogo nie wyśmiewa (oczywiści może odpowiedzieć
lokalny troll - więc zignorować.)

>Pomijając, że nazw niektórych potraw, przypraw itd. nigdy nawet
> nie słyszałam:-)

Zawsze możesz napisać do mnie na priw, jak będę wiedziała, to Ci podpowiem o
co chodzi i co z tym zrobić.

> Poza tym chodzi mi też o to, żeby to gotowanie było zgodne z MM.

No, to już Twoje działka, żeby było zgodne. :-)
Sowa

*Zmienia nicki nawet kilka razy dziennie, albo pisze z pod kilku na raz w
tym samym czasie rozmawiając sam ze sobą.
Ale łatwo rozpoznać po tonie wypowiedzi.

46. Data: 2004-04-27 17:46:53

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Eee tam, trafiłaś po prostu na przejaw działalności lokalnego trolla
tysiąca
> nicków*.
> Ignorować.

ee tam, dżudżu ma swój urok;)))

Pozdrawiam,
Adam

47. Data: 2004-04-27 18:33:07

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:c6m6aa$clv$1@opal.futuro.pl pisze:

> ee tam, dżudżu ma swój urok;)))

To cos jeszcze tam siedzi???

48. Data: 2004-04-28 11:15:46

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wyśmieją, po prostu napisz jak jest - że dopiero się uczysz -
> zdarzają się takie posty i nikt nikogo nie wyśmiewa (oczywiści może
> odpowiedzieć lokalny troll - więc zignorować.)

ok, to mnie pocieszasz:-)

> Zawsze możesz napisać do mnie na priw, jak będę wiedziała, to Ci
> podpowiem o co chodzi i co z tym zrobić.

Szczerze mówiąc bardzo czekałam na taką propozycję:-) dzięki:-) nie
lubię włazić komuś na priv bez wyraźnego zaproszenia

Na razie ugotowałam soczewicę według tego, co radziłaś, i była ok, i z
trawieniem bez problemu:-) Następny będzie groch again:-)
Mam nadzieje, ze tez wyjdzie. I nawet przyprawy jakies kupilam:-)
Mój chłopak jest poważnie zaniepokojony nagłą zmianą, ale podtrzymuje
mnie na duchu, jak cos sknocę:-)
Oczywiście tego nie je;-p

pzd. Wiedzma

49. Data: 2004-04-28 11:20:44

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowana Twoimi pomysłami zaczęłam grzebać w szafce i znalazłam
takie metalowe sitko (durszlak?) które mi mama dała do odcedzania
makaronu- wielkością jak ulał pasuje do garnka:-)
Nada się, nie?:-) Ja tam się ciesze w kazdym razie:-) Tylko w sumie
zaczal sie sezon na swieze warzywa;-p Bedzie na przyszlosc

Jeszcze raz dzieki wszystkim za rady:-)

pzd. Wiedzma

Jak to jest z tą herbatą ?
[MM] Maślanka
Ona chce przytyć - ja schudnąć.
kalkulator Walforda- długie i czytać najlepiej na pełnym ekranie
Czat z Kwasniewskim