makijaz-slub

1. Data: 2004-04-09 10:56:28

Temat: Re: makijaz-slub [długie]
Od: "Dorcia" <d...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anek" <> napisał w wiadomości >

> a nie prościej, jeśli juz koniecznie chce się przyciemnić twarz (bo
> jak rozumiem, to jest Twoim celem), uzyć pudru brązującego? albo, bo
> ja wiem, kremu z lekką zawartością samoopalacza?

to nie to samo , podkład kryje najlepiej , poza tym nie miałam na myśli
dużej różnicy w kolorze .
W moim przypadku twarz jest zawsze jaśniejsza od reszty , nawet latem
ponieważ raczej jej nie opalam .
Z samoopalacza również czasem korzystam , ale one niestety b.wysuszają skóre
nawet te "najlepsze"

pozdr,dorcia

1. Data: 2004-04-09 11:04:48

Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Dorcia" <d...@b...onet.pl>

> to kwestia umiejętności nakładania podkładu i łagodnego cieniowania w
>tych okolicach.

pewnie. ale po co cieniować za ciemny podkład, który widać, jeśli
można użyć takiego, który stopi się ze skórą?

>Poza tym w niektórych przypadkach podkład nakłada się również
>i na szyję - to tak samo jak z samoopalaczem , nie smarujesz na uszach i
>szyi tylko pozostają białe ?

nie używam samoopalacza, tylko kremu brązującego - działa na moją
(bardzo jasną z natury) skórę tak delikatnie, że nie muszę cyzelować
każdego ruchu.

anek

1. Data: 2004-04-09 11:41:39

Od: anek <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Dorcia" <d...@b...onet.pl>

> to nie to samo , podkład kryje najlepiej , poza tym nie miałam na myśli
>dużej różnicy w kolorze .

no tak. w takim razie mamy zupełnie inne podejście do makijażu i nie
ma co gadać po próżnicy, bo żadna tej drugiej nie przekona.

> [...]
>ponieważ raczej jej nie opalam .
>Z samoopalacza również czasem korzystam , ale one niestety b.wysuszają skóre

?_? samoopalacze wysuszają skórę? mnie się wydawało, że raczej
nawilżają, a wysusza słońce i solarium.

anek

petrole czy seboradin
nie spłukiwana odżywka (do włosów) do spłukiwania
Re: co ze starymi pasemkami
TAX free- gdzie najtaniej?
Kolczyk w pępku W-wa