makrela?

1. Data: 2003-12-18 10:22:47

Temat: Re: makrela?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert Rosłoń" wrote:

> Ja też bym nie pogardził, ale jestem silniejszy od przeciętnego kota, więc
> makrela byłaby moja...

One są szybsze. Dużo zabawy daje mi jedzenie wędzonej makreli z trzema
kotami :-) Tuńczyk został przemianowany na KOTtuńczyka.

Krycha

1. Data: 2003-12-18 14:47:25

Od: "EuGeni" <serdel@@newmail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> One są szybsze. Dużo zabawy daje mi jedzenie wędzonej makreli z trzema
> kotami :-) Tuńczyk został przemianowany na KOTtuńczyka.
>
> Krycha

Hej!

Mnie by nie zaskoczył, ale znam pisarza F. Kresa, który nie może sobie
zrobić więcej niż dwie kanapki jednocześnie, bo to, czego nie trzyma w ręku
jest stracone. I skąd by się wzięły w jego twórczości "koty bojowe"? Inna
sprawa, że dotychczas miałem do czynienia z grzezcnymi koteczkami, potwór
męski z Syberii dopiero od miesiąca dorasta na memłonie.

Namaste!

EuGeniusz Dębski
--
www.debski.art.pl
www.fahrenheit.eisp.pl Probably the best SF & F magazin in the world

1. Data: 2003-12-19 11:41:49

Temat: OT, koty, było: Re: makrela?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

EuGeni wrote:

> Mnie by nie zaskoczył, ale znam pisarza F. Kresa, który nie może sobie
> zrobić więcej niż dwie kanapki jednocześnie, bo to, czego nie trzyma w ręku
> jest stracone. I skąd by się wzięły w jego twórczości "koty bojowe"?

Twórczość znam, a nawet chyba zna ją moja kota, bo wykonuje klasyczne
kocie pozdrowienie. Skądeś się tego musiała nauczyć. Większości
"ludzkiego" jedzenia kociarstwo nie raczy, ale w jedzeniu bobu, kukurydzy
i rybek zajmuję zaszczytne ostatnie miejsce.

> Inna
> sprawa, że dotychczas miałem do czynienia z grzezcnymi koteczkami, potwór
> męski z Syberii dopiero od miesiąca dorasta na memłonie.

Ooo, powieś gdzieś zdjęcia (potwora, nie łona).

Krycha trzyk(r)otna

Japońskie pałeczki do sushi - Wwa
Pierniczki - zdobienie
po prosbie - cos z twarogu
prosze grupowiczów o link do programów polskich kulinarnych
Makowiec po japońsku