makrobiotyka

1. Data: 2003-06-22 18:54:58

Temat: makrobiotyka
Od: "asia_d" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich po raz pierwszy :)))

Jestem już wytrawnym MM- z dużym sukcesem :)))
Dowiedziałam sie ostatnio, że istnieje taki sposób odżywiania - jak
makrobiotyka . Szukam osób które stosują takie "coś" - szukam też
informacji, danych, źródeł (literatura, internet etc.) które pomogą mi
zgłębić tę tematykę.
Z góry dziękuję.

asia z krakowa

2. Data: 2003-06-27 20:48:23

Temat: Re: makrobiotyka
Od: "Ewa Pawliszyn" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta Zielińska -makrobiotyka,twoja droga do zdrowia,Zofia Narbut-KUCHNIA
MAKROBIOTYCZNA,<GEORGES OHSAWA-SZTUKA ODMŁADZANIA I DŁUGOWIECZNOSCI,MICHO
KUSHI -WIELKA KSIEGA MAKROBIOTYKI,DIAGNOZA ORIENALNA,STANISŁAWA
PIETYRA -RUFIN MAKROBIOTYKA SZYUKA ZDROWIA I DLUGIEGO ZYCIA,BOZENA
CYRAN-ODNOWA MA TALERZU ,STANISŁAWA OLKO KUCHNIA MAKROBIOTYCZNA I INNE
dostepne sa w ksiegarniach we WrocławiuUżytkownik "asia_d"
<j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> makrobiotyka . Szukam osób które stosują takie "coś" - szukam też
> informacji, danych, źródeł (literatura, internet etc.) które pomogą mi

co tu zrobic ,gdy na wieczor dopada glod?
kwas chlebowy
ODEZWA DO JANA W.
dośwadczony - 35 + 20
trunkarze i zbieracze