małe burżujki - tusze.

1. Data: 2004-12-29 15:32:30

Temat: małe burżujki - tusze.
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej dziewczyny, używałyście tych małych cudaków Burzuja - nakładek na tusze?
Chciałabym nabyć ten od efektu mokrych rzes albo zieloną poświatę. Napiszcie
prosze jak to się sprawdza w użyciu!
Dzięki
Kroofka

1. Data: 2004-12-29 15:36:35

Temat: Re: małe burżujki - tusze.
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
tusze?
> Chciałabym nabyć ten od efektu mokrych rzes albo zieloną poświatę.

Maźnęłam się tym zielonym w Sephorze. Dla mnie porażką jest już samo to, że
tego tuszu nie nakłada się szczoteczką, tylko jakimś patyczkiem. Kolor mało
widoczny, nakładanie patyczkiem skleiło mi rzęsy ładnie pomalowane w domu
zwykłym czarnym ruszem. Fuj.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-12-29 18:49:02

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus napisał/a w news:cquj60$5dq$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Dla mnie porażką jest już samo to, że
> tego tuszu nie nakłada się szczoteczką, tylko jakimś patyczkiem.

Podejrzewam, że zachwycone będą li i jedynie zwolenniczki tuszu
Caligraphy Astor.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-12-30 09:16:13

Od: "Kropeczka" <k...@a...cc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podejrzewam, że zachwycone będą li i jedynie zwolenniczki tuszu
> Caligraphy Astor.

o mamo..a ja właśnie dostałam to pod choinke;))
czyzby miało trafić do koszyka:P?

Kropeczka

1. Data: 2005-01-01 14:19:44

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tusze?
> Chciałabym nabyć ten od efektu mokrych rzes albo zieloną poświatę.

juz sie kiedys rozpisywalam na forum, sprawdz sobie w archiwum
generalnie...chyba sie pozbede tego cuda w koncu, bo sie nie nadaje do
niczego

Vika

biust
galderna
nie chce im się już nawet słoików robić:/
Termin ważności próbek
Prostownica do wlosow