male, lazace w nocy po kuchni

1. Data: 2001-12-19 13:07:33

Temat: male, lazace w nocy po kuchni
Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Pzrepraszam ze to nie o gotowaniu, ale problem jest jak najbardziej kuchenny
i dla mnie juz powazny:
Od kilku dni zauwazam w nocy karaluchy wylazace spod kuchni i zlewu.
Wysypalam kwasem bornym , ale sa nadal, jabkby to powiedziec odporne ;-).
Moze ktos zna jakas inna metode na to swinstwo (wszytko mi jedno chemia, cos
naturalnego, byle skuteczne)?
Sory ze taki brzydki temat i nieswiateczny ...

--
POzdrówka
Sassenach

1. Data: 2001-12-19 13:35:09

Temat: Re: male, lazace w nocy po kuchni
Od: <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naturalnego, byle skuteczne)?
> Sory ze taki brzydki temat i nieswiateczny ...

ja tez poprosze o pomoc tylko , ze u mnie laza male mrowki chyba nazywaja sie
faraonki. Jak co roku w zimie sie pojawiaja i laza w kuchni po blacie jest to
obrzydliwe. Nie zalegly sie w zadnej z szafek bo przy porzadkach swiatecznych
przejrzalam wszystkie produkty .
Moze dlatego ze mieszkam w wizowcu i jest syp na smiecie.
Prosze o POMOC.

Beata-Lublin

ps. lubie zwiarzatka ale nieco wieksze;))

1. Data: 2001-12-19 14:18:15

Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@k...com.pl> napisał w wiadomości

> ja tez poprosze o pomoc tylko , ze u mnie laza male mrowki chyba nazywaja
sie
> faraonki. [ciach]
> Beata-Lublin
Dziewczyny. Wszystkie taki sprawy trzeba zgłaszać w spółdzielni i ich
obowiązkiem
jest się pozbyć tego świństa-przynajmniej tak jest u nas.
Sassenach-jeżeli chodzi o karaluchy to jest to bardzo ciężka sprawa. Są to
bardzo
odporne i trudne do zwalczenia robale. Najlepiej jak byś się zwróciła z
prośbą do
jakiejś ekipy DDD o zrobienie deratyzacji. Albo wybierz metodę bezpośrednią
:
karaluch-kapeć :-)
Jeżeli chodzi o mrówki faraona-to samo. Z tym,że jest z nimi łatwiej. Możesz
to Beato
zresztą zrobić na własną rękę.Jest w sklepach środek w granulkach nazywa się
Faratox.
Jest rewelacyjny! Tylko,że u Ciebie jest jeden problem-nawet jeżeli zrobisz
to u siebie i
je wygonisz to jest ryzyko,za kilka dni przyjdą od sąsiada lub z zsypu.
Trzeba by zrobić całą klatkę :-(
Pozdrawiam cieplutko
Iwonka+Grześ+Raduś 12.07.00
Pamiętaj o głodnych dzieciach
www.pajacyk.pl

1. Data: 2001-12-19 14:31:44

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przejrzalam wszystkie produkty .
> Moze dlatego ze mieszkam w wizowcu i jest syp na smiecie.

niestety na faraonki jest najskuteczniejszy cyjanowodór. Ewakuować dom,
uszczelnić, wypełnić Cyklonem B (powinien być na politechnice
wrocławskiej) i po dwóch tygodniach mrówek nie ma. Na karaluchy to chyba
tylko pułapki feromonowe.

Waldek

1. Data: 2001-12-19 14:40:33

Od: <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to u siebie i
> je wygonisz to jest ryzyko,za kilka dni przyjdą od sąsiada lub z zsypu.

bede walczyc dobre i kilka dni bez towarzyszy w kuchni;))
pozdrawiam swiatecznie

Beata

1. Data: 2001-12-19 14:43:58

Od: <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

cich

> [...]
> uszczelnić, wypełnić Cyklonem B (powinien być na politechnice
> wrocławskiej) i po dwóch tygodniach mrówek nie ma. Na karaluchy to chyba

Waldku

ja w lublinie mieszkam skad mam wziac ten cyklon B

pozdrawiam
Beata
ps. czy to szkodliwe jest dla ludzi?

1. Data: 2001-12-19 14:58:45

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> ja w lublinie mieszkam skad mam wziac ten cyklon B
>
> pozdrawiam
> Beata
> ps. czy to szkodliwe jest dla ludzi?

dość szkodliwe. Było stosowane w obozach zagłady do mordowania ludzi a
obecnie jest stosowane w USA do tych samych celów (komory gazowe). We
Wrocławiu robiono badania w czasie wojny i się ewentualnie ostał. Jest
to niestety jeden z nielicznych środków przeciw mrówkom faraona.

Tak na poważnie, to możesz też poszukać pułapek feromonowych, u nas do
kupienia w sklepach np. Obi oraz kwiatkowych. Musisz tylko uważać, aby
kupić te na faraonki. Ustawiasz pułapki na drogach, którymi dranie
wędrują. Całkiem nie wytępisz, ale trochę zmniejszysz populację.

Waldek

1. Data: 2001-12-19 15:03:01

Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz

> bede walczyc dobre i kilka dni bez towarzyszy w kuchni;))
> pozdrawiam swiatecznie
>
> Beata

Dobra jest też tzw. chińska kreda, ale w sklepach ostatnio nie widziałam.
A oprócz tego takie coś (nie pamiętam, jak się nazywa, ale całkiem
prawdopodobne, że to właśnie ten Faratox) właśnie w granulkach małych.
Mrówki to wyjadają i wędrują do gniazda, trują wszystkie tam i spokój. U
mnie w bloku już któryś miesiąc, jak ich nie ma.
Kasia

1. Data: 2001-12-19 15:10:38

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

sassanach <s...@p...fm> schreef in berichtnieuws
9vq3i7$1so$...@n...tpi.pl...
> Witajcie,
> Pzrepraszam ze to nie o gotowaniu, ale problem jest jak najbardziej
kuchenny
> i dla mnie juz powazny

ciach

Sassanach, na grupie pl.rec.dom jak tylko ktos o robakach zaczyna, od razu
zglasza sie niejaki Bernie czy Berni i proponuje swoje srodki (tez na
karaluchy i mrowki).Wydawalo mi sie ze to jakas reklama, ale wiele razy juz
spotkalam sie tam ze spontanicznymi reakcjami jego wdziecznych klientow.
Moze tam sprobujesz?

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-12-19 22:16:02

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
juz
> spotkalam sie tam ze spontanicznymi reakcjami jego wdziecznych klientow.

No niewykluczone ;-), powoli lapie mnie juz deperacja ;-)
A tak na serio, moze te pulapki, kupie i zobaczymy. Z tymi dziadami tak juz
jest ze nie wazne ze ty masz w miare czysto, wystarczy sasiad syfiarz i ci
przeleza ...
--
POzdrówka
Sassenach

[OGLOSZENIE] Bereket - kolejna edycja konkursu.
indyk nadziewany kasztanami ??
Salatka meksykanska
Znowu śledzik
Wladyslaw Los