malowanie domku

1. Data: 2007-01-11 07:35:34

Temat: malowanie domku
Od: "Pawel GIl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pomalowalem w domku plyty g-k i sciany (gips) Sniezka grunt (lateksowa)
pierwszy raz. Teraz przymierzam sie do drugiego malowania i koncowego, i
tutaj mam problem - jakiej w miare dobrej farby uzyc (500 m2) jako podklad
pod kolor a pozniej kolor (mam nadzieje ze jedna warstwa starczy ...) . Czy
ktos mogbly mi polecic jakiegos producenta - ostatnio sporo pojawilo sie
farb Sniezki (z gruntu jestem bardzo zadowoly) Co o niej sadzicie ? a moze
cos innego ?
Pozdrawiam PG

2. Data: 2007-01-11 08:17:39

Temat: Re: malowanie domku
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel GIl napisał(a):
> [...]
> farb Sniezki (z gruntu jestem bardzo zadowoly) Co o niej sadzicie ? a moze

Jako kolor polecam Dekoral - ostatnimi czasy schodzą w domu hurtowe
ilości farb tej firmy ;) - czasem trzeba malować 2 razy.
Podkład - cokolwiek byle nie pyliło sie - nawet owa śnieżka bedzie dobra ;)

3. Data: 2007-01-11 19:51:30

Od: "Janusz" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najdalej od śnieżki, może na podkład się nadaje, ale na pewno nie na
kolor.
Polecam farby z Polifarb Dębica - chyba je robią pod nazwę "jedynka" -
trochę drożej od śnieżki a o wiele lepiej
pozdr
Użytkownik "Pawel GIl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> farb Sniezki (z gruntu jestem bardzo zadowoly) Co o niej sadzicie ? a moze

Ubezpieczenie mieszkania
wyjęcie nóżek na kółkach
Biała klawiatura + klawisze regulacji głośności
zwrot VATu - kabina
jaka kabina?????????????