malutkie cudeńka

1. Data: 2002-06-18 19:21:43

Temat: malutkie cudeńka
Od: <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, jeszcze raz dzięki serdeczne za przywitanie. Czuję się już jak u
siebie. Na dobry początek wrzucam dziś z 500, a może i więcej małych cudeniek.
W prawdzie są w jpegach, ale spokojnie można wychaftować. Mam tego więcej, ale
nie wiem czy chcecie? Macie rację to uzależnia. Jestem już jak w amoku. Noc z
głowy, obiad od Wietnamczyka, dziecię "brudne". Nic to, świat jest piękny.
Dorka

1. Data: 2002-06-18 19:53:11

Temat: Re: malutkie cudeńka
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> ( ...) Macie rację to uzależnia. Jestem już jak w amoku. Noc z
> głowy, obiad od Wietnamczyka, dziecię "brudne". Nic to, świat jest piękny.

Też tak uważam :-))

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2002-06-18 20:04:44

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Macie rację to uzależnia. Jestem już jak w amoku. Noc z
> głowy, obiad od Wietnamczyka, dziecię "brudne". Nic to, świat jest piękny.

A nie mówiłam. Uważaj :)))))

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-18 20:37:05

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

j...@w...pl wrote:

> Na dobry początek wrzucam dziś z 500, a może i więcej małych cudeniek.
> W prawdzie są w jpegach, ale spokojnie można wychaftować.

Ja nie moge :(((((( nic nie widac... Jak ktos widzi niech da znac...

niedowidzaca stynka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it."

Aristotle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stynka
gg 866557 icq 22354411

Jasiek: http://www.jachu.com
stynka: http://www.stynka.net
hobby: http://www.stynka.galicja.pl/robotki/haft

1. Data: 2002-06-18 21:35:06

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stynka" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> Ja nie moge :(((((( nic nie widac... Jak ktos widzi niech da znac...
>
> --
> Pozdrawiam,
> niedowidzaca stynka

Potwierdzam. Z tego sie nie da wyszywac. :(((
Anka

1. Data: 2002-06-19 06:58:53

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7...@n...onet.pl...
> . Jestem już jak w amoku. Noc z
> głowy, obiad od Wietnamczyka, dziecię "brudne". Nic to, świat jest piękny.
> Dorka
>
> --

ja mam tak samo co jakiś czas, tylko u nas wtedy jakaś chińszczyzna z
mrożonki na obiad, u szczura nie posprzątane i gary nie pomyte :)

wkn

1. Data: 2002-06-23 19:15:27

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych Noc z
> głowy, obiad od Wietnamczyka, dziecię "brudne". Nic to, świat jest piękny.
> Dorka

No widzisz, nie ma sie co przejmowac, bo kuchnia, widze urozmaicoma -
wczesniej byl chinczyk, a teraz wietnamczyk :-)))

Pozdrawiam,
Ilona (Krakow)

no i jestem z powrotem
I co z tego?