mały domek

51. Data: 2008-07-30 11:36:37

Temat: Re: mały domek
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jul 2008 09:07:04 +0200, Marek Kutyla napisał(a):

> Tego oto dnia 2008-07-30 08:16, Niejaki/a emarcin bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> zaangażowaniu
>
> E tam!

Ha. Co człowiek potrafi, kiedy musi, to się w głowie nie mieści. Grafik
mieliśmy nieraz bardzo skomplikowany typu: ja zawożę, ty odbierasz i
wieziesz na... a po obiedzie ty wieziesz na, idziesz na zakupy i odbierasz,
a ja przywożę panią na lekcje i odwożę...
Głowa mała.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

52. Data: 2008-07-30 11:42:26

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-07-30 13:36, Niejaki/a Ikselka bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

Skad ja to znam ...
;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

53. Data: 2008-07-30 11:45:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości
> Tego oto dnia 2008-07-29 18:11, Niejaki/a emarcin bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> Zmien prace ;-)
> Ja jade do pracy 25min.

A zrzekniesz się swojej? ;-)

Qra

54. Data: 2008-07-30 12:29:01

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-07-30 13:45, Niejaki/a Qrczak bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> A zrzekniesz się swojej? ;-)

Po co? W innych dzialach sa wolne etaty a lokalizacja ta sama. No, moze
wjazd druga brama 800m dalej ;-)

55. Data: 2008-07-30 19:48:44

Temat: Re: ma?y domek
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Kutyla pisze:
> Tego oto dnia 2008-07-29 10:12, Niejaki/a Ikselka bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> Litosci kobieto! Prosze tnij to co niepotrzebne.
> Zacytowalas kilkadziesiat linii przedpiscy tylko po to zeby napisac
> jeden wyraz :-(

Wytłumacz jej, że zachowuje się jak pies srający na chodniku.
;-)

--
pozdr. Jerzy

56. Data: 2008-07-30 19:55:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jul 2008 21:48:44 +0200, JerzyN napisał(a):

> Wytłumacz jej, że zachowuje się jak pies srający na chodniku.
> ;-)

Ja Ci powiem bezpośrednio, bez proszenia innych o tłumaczenie: sp....la la
laj :-)

57. Data: 2008-07-31 07:02:31

Temat: Re: maÂły domek
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2008-07-30 21:48, Niejaki/a JerzyN bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Wytłumacz jej,

Mysle ze to zbyt daleko idace porownanie.

58. Data: 2008-07-31 15:16:55

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

wolim zapodal(a):

niestety zgodzić się nie mogę.

> Dzisiaj pokonanie ok. 15 km do centrum miasta nie stanowi już najmniejszej
> trudności. Droga do centrum, to ok. 15 minut, więc teatry, kina i inne tego
> typu są w zasięgu ręki. Zakupy? 10 minut - supermarkiety są na wszystkich

zależy jakiego miasta. Skoczenie na spontaniczne piwo ze znajomymi
już nie jest takie proste. Do tego doskonale wiem jak to wygląda w praktyce.
Im dalej tym bardziej się ludziom nie chce i tak wrastają w swój światek.

> Miasto.
> Masz ochotę na wypad ze znajomymi na grilla - park miejski - o ile
> znajdziesz niezaśmiecony i nie zajęty kawałek trawy.

nie widziałem nigdy nikogo palącego grilla w parku miejskim. W polskich
miastach akurat bardzo łatwo znaleźć zakątek w którym można bezproblemowo
rozpalić grilla.

> Masz ochotę na poranną kawę na świeżym powietrzu - pozostaje Ci pozamykać
> szczelnie okna i odkręcić butlę z tlenem.

znasz to z autopsji czy wymyśliłeś?

> Masz ochotę na wypad na rowery poza miasto - pół dnia ładujesz rowery na
> bagażnik, pakujesz toboły i nagle się okazuje, że zanim wyjedziesz robi się
> wieczór i trzeba wracać.

masz ochotę na wypad na rowery poza wieś - to samo.

> Masz ochotę na świeże warzywa, owoce, domowe przetwory - idziesz do sklepu z
> pseudozdrową żywnością i wydajesz krocie, choć sam nie wiesz za co płacisz.

sam uprawiasz wszystko? Dobre źródło trzeba mieć zarówno na wsi jak i w
mieście.

> Zimą chcesz szybko wyjechać do pracy - STOP - nie zapomnij wyjść 10 minut
> wcześniej, żeby odśnieżyć twój poobijany przez inne auta samochód.

a to dobre, zapomniałeś że teraz nie buduje się praktycznie bloków bez
podziemnych parkingów. A chcesz zimą wrócić szybko z pracy - STOP -
nie zapomnij wyjść 10 minut wcześniej by... i tak dalej.

> A może chciałbyś pokazać dziecku jak wygląda żywe zwierze? No... w takiej
> sytuacji pozostaje tylko zoo.

tzn kota czy psa? Bo jak rozumiem to jakich innych żywych zwierząt brakuje
w mieście, poza inwentarzem domowym?

Do sprawy mam podejscie ambiwalentne i nie jestem zagorzalym zwolennikiem
zadnej z opcji (mieszkalem i na wsi i w miescie). Jednak wyszukiwanie
sztucznych argumentow mnie razi.

--
pozdrawiam, Zbylut

59. Data: 2008-07-31 21:10:39

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ja Ci powiem bezpośrednio, bez proszenia innych o tłumaczenie: sp....la la
> laj :-)

Zwieracz puścił?
--
pozdr. Jerzy
PS

60. Data: 2008-07-31 21:21:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Jul 2008 23:10:39 +0200, JerzyN napisał(a):

> Zwieracz puścił?

Spadaj pan.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

Zmywarka - kiedy otwierać drzwi po zakończeniu programu !?
jaki materac - lateks, pianka, sprężyny???
drzwi (i oscieznica) - wewnetrzne classen
Zmywarka. "Osiołkowi w żłoby dano".
nowa szafa- jak usunac nieprzyjemny zapach?