mam doła jak nie wiem

71. Data: 2004-10-20 11:58:12

Temat: Re: mam doła jak nie wiem
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cl5i54$kto$1@news.onet.pl...

> Nie ma trzeciego wyjscia?

A jakie proponujesz ?

pozdrawiam

Monika

72. Data: 2004-10-20 11:59:01

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cl5ia5$1d6$1@news.onet.pl...

> Oooo, wlasnie. Mozna cos z tym zrobic?

Można. Pójść do sądu pracy...
W małych społecznościach to gwarancja, że się żadnej pracy nie dostanie :D

pozdr

Monika

73. Data: 2004-10-20 12:01:54

Temat: Re: OT
Od: "Mierzwiki" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:cl4us8$dgr$1@inews.gazeta.pl...

> I zasmażka/zaklepka....;-)
> A na to pierogi z serem...

Chyba ze srem? :-)

Aga

74. Data: 2004-10-20 12:05:10

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

:: Solana :: wrote:

> Wypowiadasz sie bedac w zupelnie innym polozeniu.
> Tak jak syty i bogaty o glodnych i biednych.

Wiesz co? Sama sie prosilas - to wlasnie o Twoic wypowiedziach tak mozna
napisac. Nie o moich.

> Dobra, pozostanmy przy swoich zdaniach. Niestety, nie przekonasz mnie.
> Uwazam, ze w Polakach tkwi wielki potencjal i musza go wykorzystac jak
> najlepiej.

Alez to slogany! W kazdym tkwi potencjal, coz to za nowina?

--
sveana

75. Data: 2004-10-20 12:10:01

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...com> napisał w
wiadomości news:cl5ia5$1d6$1@news.onet.pl...

> Oooo, wlasnie. Mozna cos z tym zrobic?

Nie wiem Magda,nie wiem......

Magda

76. Data: 2004-10-20 12:10:23

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-19 13:00:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *=sve@na=* skreślił te oto słowa:

> Sa. Mam jakies przeczucie, ze urzednicy w nich nie sa raptem super
> kompetentni, to w koncu ta sama rzeczywistosc, co przed 1 maja 2004.

Ja nie mam przeczucia, ja wiem, że w Poznaniu są kompetentni. Przed
przystąpieniem do Unii zostali wysłani na szkolenia do Niemiec, są
zobowiązani do ukończenia studiów podyplomowych z tego zakresu (wszyscy
aktualnie już są na 2 roku), i pracują, i wygląda na to, że znają się na
tym czym się zajmują.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

77. Data: 2004-10-20 12:13:35

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> zobowiązani do ukończenia studiów podyplomowych z tego zakresu (wszyscy
> aktualnie już są na 2 roku), i pracują, i wygląda na to, że znają się na

Czyli w trakcie procesu. Ale to i tak dobrze.

--
sveana

78. Data: 2004-10-20 12:18:43

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-20 14:13:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *=sve@na=* skreślił te oto słowa:

> Czyli w trakcie procesu. Ale to i tak dobrze.

Doprawdy po 4-miesięcznym szkoleniu w Niemczech, studia są dodatkiem
formalnym.
Zresztą jak i każde studia, bo rzeczy potrzebnych do codziennej pracy można
się nauczyć właśnie praktycznie, a nie teoretycznie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

79. Data: 2004-10-20 12:23:12

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> [...]
> Zresztą jak i każde studia, bo rzeczy potrzebnych do codziennej pracy można
> się nauczyć właśnie praktycznie, a nie teoretycznie.

Masz racje w zupelnosci. Pytanie tylko, czy rzeczywistosc urzednikow
poznanskich jes rzeczywistoscia urzednikow z miasta Tweety i wielu
innych miejsc, prawda? Smiem twierzic, ze nie - jeszcze nie.

--
sveana

80. Data: 2004-10-20 12:30:06

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-20 14:23:12 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> poznanskich jes rzeczywistoscia urzednikow z miasta Tweety i wielu
> innych miejsc, prawda? Smiem twierzic, ze nie - jeszcze nie.

Na szkolenia do Niemiec wyjeżdżali ludzie z całej Polski, więc jest spora
szansa, że nie tylko w Poznaniu dobrali i wyszkolili odpowiednich ludzi.
Jednak jak to wygląda konkretnie we wszystkich większych i mniejszych
miastach - nie wiem.

Moja znajoma pracuje w Urzędzie Wojewódzkim, dopytam się z ciekawości czy
tacy urzednicy znajdują się też w Urzedach Miejskich, a może nawet
Gminnych.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

Już się na razie pożegnałem, ale dopowiem.
Witam i swatanie:P
Piątek
Podziękowania za uśmiech na mojej twarzy
Cześć/ Dzieńdobry.