mam rozstępy na posladkach i piersiach

1. Data: 2005-04-06 08:22:34

Temat: mam rozstępy na posladkach i piersiach
Od: "agata" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam straszne rozstępy na pośladkach i piersiach jakich kosmetyków mam uzywać
bo nie moge na to patrzeć starsznie mnieto dołuje bo zaniedługo lato

1. Data: 2005-04-06 08:48:54

Temat: Re: mam rozstępy na posladkach i piersiach
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam straszne rozstępy na pośladkach i piersiach jakich kosmetyków mam uzywać
> bo nie moge na to patrzeć starsznie mnieto dołuje bo zaniedługo lato

archiwum grupy
google

1. Data: 2005-04-06 14:46:47

Od: "ftuf" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> archiwum grupy
>google

to po pierwsze, a po drugie chyba nawet w lecie nie wystawiamy pośladków i
piersi na widok publiczny :)
anka

1. Data: 2005-04-06 16:57:57

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

ftuf wrote:
> Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> to po pierwsze, a po drugie chyba nawet w lecie nie wystawiamy
> pośladków i piersi na widok publiczny :)

Eee. Ja wystawiam. Na plazy.

Zazula

1. Data: 2005-04-06 17:24:49

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agata" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> mam straszne rozstępy na pośladkach i piersiach jakich kosmetyków mam
> uzywać
> bo nie moge na to patrzeć starsznie mnieto dołuje bo zaniedługo lato

To wcale nie jesteś taka ładna :D

pozdr

Monika

P.s. Wiosna przyszła - trolle się mnożą

1. Data: 2005-04-07 12:37:08

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To wcale nie jesteś taka ładna :D
>
> pozdr
>
> Monika
>
> P.s. Wiosna przyszła - trolle się mnożą
Ale jestes po prostu chamska

1. Data: 2005-04-08 06:10:04

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ale jestes po prostu chamska

Moje drogie dziecko, to, że ktoś używa sformułowań niezrozumiałych dla
Ciebie, nie oznacza od razu, że zachowuje się chamsko :D

I na tym kończę tę fascynującą wymianę zdań, bo raczej jestem zdania, że
trolle należy ignorować

nie pozdrawiam

Monika

1. Data: 2005-04-08 11:00:57

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje drogie dziecko, to, że ktoś używa sformułowań niezrozumiałych dla
> Ciebie, nie oznacza od razu, że zachowuje się chamsko :D
>
> I na tym kończę tę fascynującą wymianę zdań, bo raczej jestem zdania, że
> trolle należy ignorować
>

> nie pozdrawiam
>
> Monika
>
>Zauwazylam ze na grupach dyskusyjnych osobu ktore nie uwazaja sie za trole
>a za "stalych bywalcow" i "wielkich znawcow FAQ" naduzywaja slowa dziecko.
>Nie wspomne o madrzeniu sie
Mimo wszystko pozdrwiam

1. Data: 2005-04-08 14:47:29

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ok, Psze Pani, bardzo Panią proszę, aby zechciała Pani łaskawie wskazać mi,
gdzie w moim pierwszym poście w tym wątku zachowałam się chamsko ?

I czy mogłaby Pani przybliżyć mi, pokrótce, jaka jest Pani definicja słowa
"troll" (użytego w kontekście bywalca grup dyskusyjnych) bo mam nieodparte
wrażenie, że Szanowna Pani nie do końca wie o czym Pani mówi...

Monika

P.s. Która nie lubi pustych gestów w rodzaju pozdrawiania osób, które
zachowują się chamsko

1. Data: 2005-04-09 09:03:19

Od: "aga" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Monika
>
> P.s. Która nie lubi pustych gestów w rodzaju pozdrawiania osób, które

:)) ubawiałam się

ładna dziewczyna
Makijaż tego lata
Makijarz tego lata