mam talent

291. Data: 2008-10-10 10:11:12

Temat: Re: mam talent
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:gcn94i$1fq$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Ależ proszę bardzo :-)
>
> Ja na spacerze:
> http://www.famouspeople.republika.pl/skrzetuski.gif
>
> Z kolegami w drodze do pracy:
> http://plfoto.com/zdjecia/423542.jpg
>
> W porannych korkach:
> http://i2.aeri.pl/f/1/1747/g/28547.jpg
>
> Na parkingu przed firmą:
> http://www.odkrywcy.com/odkrywcy1/odkrywcy_files/mid
dleframe_files/Husarz.jpg

> Ja w pracy:
> http://kinoman.enverse.pl/wp-content/uploads/2007/11
/2.jpg

> No i z żoną po pracy:
> http://i2.aeri.pl/f/1/1747/g/28564.jpg

Pszprszm... tych to nigdy nie widziałam :-)

Qra

292. Data: 2008-10-10 12:50:07

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Dodaj, że nie byli jedynymi (Włosi), bo zaraz larum podniosą.

pewno, ze nie. Przy czym ja pisze o polish jokes :) a nie italian :))

i.

293. Data: 2008-10-10 12:52:35

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ja jestem w takim razie? Bo ja sie do Hameryki nie wybieram ani
> nigdzie indziej za chlebem.

zdrajaca chiba ;))

i.

294. Data: 2008-10-10 12:53:49

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> pewno, ze nie. Przy czym ja pisze o polish jokes :) a nie italian :))

A wiesz czemu na Włochów w nowym jorku wołają TONY? ;P

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

295. Data: 2008-10-10 12:54:39

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> zdrajaca chiba ;))

Imperialistyczny kułak ;P

LL

296. Data: 2008-10-10 13:03:38

Od: " Iwon(K)a" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker <t...@i...pl> napisał(a):

> Bosszzz, gdybyż Twoje stanowisko ograniczało się tylko do pierwszego
> postu, byłoby zdecydowanie łatwiej :-)
>
> Na podstawie jednego przypadku z jednego programu gładziutko
> przechodzisz sobie od razu na polską mentalność. Oczywiście przypadek
> wyrwany z kontekstu jak najbardziej pod tezę o zawistnych Polakach jak
> pasuje.

Bossszz gdybyz tylko umial czytac :)))
nie tylko na podstwie JEDNEGO przypadku. Tez Ci o tym pisalam.

> Jak sobie zrobimy proste wynikanie: komisja powiedziała parę przykrych
> słów jakiemuś chłopcu w jakimś programie, to ponieważ w komisji byli
> Polacy znaczy wszyscy Polacy są mentalnie paskudni, to Ci idealnie
> wyjdzie Twój wniosek.

Ci z komisji dodatkowo byli chamscy, co tez sie wydowiadywalam od Agnieszki,
ze to u nich we krwi. Reszta to juz evryday czlowiek. Nawet opinie tutaj
uczestniczacych. :) Komisja jakby tylko szokujaco zilistorwala to co ja
zauwazam od dawna. Kiedy odwiedzam Polske, kiedy rozmawiam ze
znajomymi/rodzina, i kiedy czytam usenet :)

> Tylko że:
> 1. W programie Wojewódzki już wcześniej mówił, że ma ogromny problem
> z ocenianiem uzdolnionych dzieci, bo w sumie nie wie czy ocenia dzieci,
> czy rodziców itp. itd.
jw.

> 2. Sam fakt istnienia programu przeczy Twojej opinii o polskiej
> mentalności, bo gdyby było tak jak mówisz, to trzeba by zrobić program:
> "Jak uwalić Twój talent", który polegałby na tym żeby wszyscy usłyszeli
> 3 x Nie z odpowiednim oczywiście wrednym komentarzem. Tymczasem w
> programie zaistniała cała masa najrozmaitszych ekscentryków, osobowości,
> i innych różnych gości. Przy czym jeśli dobrze pamiętam (a oglądam
> regularnie) nikt nie wyszedł najpierw ze stwierdzeniem "jestem mistrzem
> świata trata trata".

ale ja nie o tym.

> 3. Jestem Polakiem i jak dla mnie reakcja jury była za ostra. W sumie
> nie wiem dlaczego nie można się pochwalić, że się jest mistrzem świata.
> Znaczy się zgodnie z logiką stosowaną wszyscy Polacy to fajni goście, co
> stoi w sprzeczności z Twoim wnioskiem :-) A ponieważ ja jestem wyższy,
> to mój wniosek jest prawdziwszy

no ale wnioski o innym wydziwieku ma wiekszosc, vide ten watek :) a
krzeselko to sobie umiem podstwic pod nozki :)

> 4. Porównujesz ten program do programu w Stanach i piszesz że w Stanach
> tak się nie robi. A czy w Stanach uczestnicy przedstawiając się od razu
> walą o mistrzostwie świata? Tymczasem mam wrażenie, że znalazłby sie bez
> problemu przykład ANALOGICZNY... na podstawie którego nie wyciągałbym
> wniosków że Amerykanie to coś tam.

oni to wala o wszystkim co sie da :) tacy sa swietni, w ich przekonaniu ;)))

> 5. Jeśli chcesz sobie popatrzeć z kolei na amerykańskie przykłady,
> którymi karmi się świat (i tak sie ich później postrzega) to obejrzyj
> sobie kilka shows na MTV...

nie mam kablowki. Swiat to sie moze karmic nawet scierwem. Ich wybor.

> Stalker, i dlatego Iwon(k)a uważam że ludzie dzielą się nie na
> Amerykanów, Ruskich i Polaków, ale na głupich i mądrych, dobrych i złych...

i dlatego Stalker pewne cechy sa bardziej charakterystyczne dla danego
narodu, bo kultura/sasiad/tv/ i co tam jeszcze tak ludziskow uksztaltowaly.
Co nie zmienia postaci rzeczy, ze sa ludzie dobrzy/zli, madrzy/glupi w
zakresie danej spolecznosci.
I dlatego Stalker naucz sie czytac, bo juz od Ciebie sie dowiedzialam (i nie
tylko w sumie) ze gotuje w mikrofali, a urzadzenie to powiino byc w kazdej
kuchni bo jest niezastopione, a tutaj na ten przyklad dowiedzialam sie, ze
twierdze, ze w Polsce to sie wiele rzeczy nie potrafi jak w Ameryce
(pomijam, zes znow nie doczytal ze nie tylko ten program jest wytyczna w
mojej opinii) :)

i.

297. Data: 2008-10-10 13:12:26

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:

> I dlatego Stalker naucz sie czytać

I dlatego Iwon(k)a naucz sie pisać :-D

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

298. Data: 2008-10-10 13:15:52

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dlatego Iwon(k)a naucz sie pisać :-D

specjalnie dla Ciebie??

i.

299. Data: 2008-10-10 13:18:01

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Springer

> Jak to nie na temat? Iwon(k)a, Springer jest głównym komentatorem (taki
> nasz Prokop) w amerykańskiej edycji Mam Talent :-)

ale on ma swoj show, a o tym pisala Harun, i ja (co mialam innego napisac,
zebys to przeczytal??)

i.

300. Data: 2008-10-10 13:20:48

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dlatego Iwon(k)a naucz sie pisać :-D

oki, zaczynam nauke - tu jest post z 7/10

"
> A dlaczego ty wyciągasz wniosek:
>
> 1. O programie
> 2. O Polakach
>
> na podstawie JEDNEJ wyciągniętej z kontekstu sceny,
> dotyczącej JEDNEGO chłopaka?

tenze wniosek to ja wyciagam juz od dosc dawna :) to jest jeden z
wielu "dowodow". A o programie- widze jak tu wyglada program i inne tego
typu programy, jada rowno po niektorcyh uczestniakch ale neagtywizm, jesli
juz, dotyczy zawsze tego co zaprezentowali a nie kim sa (i jak wygladaja).

> Może warto byłoby najpierw zapoznać się bliżej z tematem,
> zanim z ekstremalnej sytuacji zrobi sie normę?

gdybym teraz tylko to odkryla, to owszem. To zachowanie akurat, rzuca mi sie
po oczach od dawna. I nie tylko w Tv. (r "

co mialam napisac i jak, zebys przeczytak to w sensie w jakim go napisalam-
czyli, ze to nie jedyny program i calosciowy wniosek??

otwieram notatnik :)

i.

ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal
szkolny quiz ;)
Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka