mam talent

31. Data: 2008-10-07 08:52:54

Temat: Re: mam talent
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.10.2008, o godzinie 09.51.33, na pl.soc.dzieci.starsze, Lolalny
Lemur napisał(a):

> "Nie wychylaj się bo dostaniesz po dupie, jakiś kij się zawsze
> znajdzie"? Jakież to motywujące :/
> Poza tym do takich show idzie się po to, żeby ocenili to jak
> śpiewasz/tańczysz/czy co tam a nie czy jesteś zblazowany.

Bzdury. Do szoł to się idzie nie tylko pokazać co się umie. Ważne jest
także to jak ludzie to odbierają, jak odbiera to jury. Całokształt a nie
tylko ten wycinek zwany talentem.

> BTW ciekawe co
> by powiedzieli, gdyby na przykład pojawił im się tam Jackson...

Gdyby zaczął podszczypywać małe dzieci, to by mu najlepszy szoł nie
pomógł.

> Ja też jestem cięta.

Nie zauważyłem.

*Habeck*
- Schutzbach

32. Data: 2008-10-07 08:55:10

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07.10.2008, o godzinie 09.59.42, na pl.soc.dzieci.starsze, Lolalny
Lemur napisał(a):

> IMHo wręcz przeciwnie - bardzo dobrze mu to wróży - popatrz na
> Wojewódzkiego albo, żeby nie szukać daleko, Figurskiego.

Nie widziałem chłopaka o którego toczy sie ta zacięta batalia na psds,
ale Wojewódzki czy Figurski mimo zmanierowania i irytującego
(wku.wiającego!) zachowania mają do siebie jaki taki dystans.
Przynajmniej na antenie. A w mediach, szołbiznesie dystans to podstawa.
Przy braku dystansu to ma się swoje 15min. I tyle...

*Habeck*
- Schutzbach

33. Data: 2008-10-07 08:56:53

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Ale też raczej nie powinien oczekiwać, że na niego naplują bo coś fajnie
> umie zrobić. Mów co chcesz - to NIE JEST ani normalne ani zdrowe.

I tak plują na każdego, kto coś fajnie umie zrobić? Chiba nie.

> LOL, przepraszam, co ma zmanierowanie do uzależnień?

Koincydencję ;-) Dobra dobra, nie będę tego ciągnąć. Możesz sobie uważać, że
woda sodowa, szybki sukces i uzaleznienia nie mają ze sobą nic wspólnego. A
ja sobie będę uważać inaczej. Nie pierwszy raz będzie, że się nie dogadamy
;-)

Agnieszka

34. Data: 2008-10-07 08:59:44

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Bzdury. Do szoł to się idzie nie tylko pokazać co się umie. Ważne jest
> także to jak ludzie to odbierają, jak odbiera to jury. Całokształt a nie
> tylko ten wycinek zwany talentem.

Tak, i jury ma obowiązek powiedzieć "do dupy jesteś gościu" (nawet nie
dodając "moim zdaniem"). Programu nie widziałam, w pracy nie mam
słuchawek ale z tego co widziałam na monitorze chłopak jest normalny i
taki jak powinien być showman. A nie malutki zahukany i przylizany
Kopciuszek, jakiego zapewne Ty i parę osób chciałoby widzieć ("takie to
niepozorne a jakie zdolne!") i którym dużo łatwiej manipulować niż kimś,
kto dokladnie wie czego chce (patrz Brodka).

> Gdyby zaczął podszczypywać małe dzieci, to by mu najlepszy szoł nie
> pomógł.

Tak myślalam, że odniesiesz sie do tego o co go podejrzewają a nie do
tego co dał z siebie przez te kilkadziesiąt lat. To wyjasnia, dlaczego
ten chłopaczek _nie_moze_ Ci się podobać, choćby nie wiem co potrafił
zaprezentować. Przepraszam strasznie, ale płaskiś.

Bo mniej sie udzielam.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

35. Data: 2008-10-07 09:04:08

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> A dodatkowy minus za "przeszłeś?", "przeszłem" ;-)

No się mię też w uszy rzuciło :-)

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

36. Data: 2008-10-07 09:04:50

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> I tak plują na każdego, kto coś fajnie umie zrobić? Chiba nie.

Na każdego nie. Tylko na tych, którzy wiedzą co umieją i nie mają na ten
temat kompleksów (bo cóż to za chamstwo mówić otwarcie "jestem w tym
świetny")

> Koincydencję ;-)

Bzdura.

> Dobra dobra, nie będę tego ciągnąć. Możesz sobie
> uważać, że woda sodowa, szybki sukces i uzaleznienia nie mają ze sobą
> nic wspólnego. A ja sobie będę uważać inaczej.

Ale masz jakieś wsparcie?

LL

37. Data: 2008-10-07 09:08:20

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:

> Nie widziałem chłopaka o którego toczy sie ta zacięta batalia na psds,
> ale Wojewódzki czy Figurski mimo zmanierowania i irytującego
> (wku.wiającego!) zachowania mają do siebie jaki taki dystans.

Wojewódzki jest po 40-tce. W tym wieku nie mieć dystansu do siebie to
głupota (na temat Figurskiego nie wypowiem się bo mam tendencję do
spluwania przy tym nazwisku). W wieku lat 11-u to norma (nie tylko u
tego chłopaka).

LL

38. Data: 2008-10-07 09:08:32

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> I tak plują na każdego, kto coś fajnie umie zrobić? Chiba nie.

Tak gwoli ścisłości, do wszystkich dyskutantów (zwłaszcza do Iwon(k)i):
Pragnę przypomnieć, że chłopak PRZESZEDŁ dalej i w dodatku wszyscy byli
na tak. Nikt nie miał zastrzeżeń co do jego talentu...

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

39. Data: 2008-10-07 09:10:58

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Tak gwoli ścisłości, do wszystkich dyskutantów (zwłaszcza do Iwon(k)i):
> Pragnę przypomnieć, że chłopak PRZESZEDŁ dalej i w dodatku wszyscy byli
> na tak. Nikt nie miał zastrzeżeń co do jego talentu...

Czyli dokładnie to o czym mówiła Iwon(k)a - Wysoka Komisja musiała sobie
ulżyć na antenie po prostu (i pokazać jaka jest Zajebista).

LL

40. Data: 2008-10-07 09:12:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur pisze:

> Czyli dokładnie to o czym mówiła Iwon(k)a - Wysoka Komisja musiała sobie
> ulżyć na antenie po prostu (i pokazać jaka jest Zajebista).

A nie ulżyłaby sobie bardziej jakby go uwaliła, komisja ta ona? :-)

Stalker

--
www.pomocdlarenaty.pl

ustal latwiej spotkanie na gre, zabawe, wyjscie
Free Advertising - SEO
Hair Removal
szkolny quiz ;)
Propozycje zabaw na imprezie urodzinowej 8-latka