mamisynek

1. Data: 2004-12-29 10:57:58

Temat: mamisynek
Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoras z Was mialo do czynienia z mamisynkami, czy trudno zyc z taka
osoba?co was w takim osobniku denerwowalo?
pozdr
regi

1. Data: 2004-12-29 11:11:33

Temat: Re: mamisynek
Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoras z Was mialo do czynienia z mamisynkami, czy trudno zyc z taka
> osoba?co was w takim osobniku denerwowalo?
> pozdr
> regi

cześć.

kiedyś mniałem takiego kumpla i w pewnym momencie się zorientowałem, że on
wszystko ze szczegółami opowiadał mamie. zajarzyłem, jak kiedyś wpadłem do
niego na urodziny i mama pytała o różne "intymne" szczegóły z mojego życia
osobistego. ale człowiekiem był wspaniałym, perfekcyjny uczeń, potem najlepszy
student, wiele zainteresowań, poczucie humoru. można mu było wybaczyć to
trzymanie się maminej spódnicy.

pozdro

Tłiti

1. Data: 2004-12-29 12:32:32

Od: Fioletowy Kot <"Suwen[tnij]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tłiti napisał:

> [...]
> student, wiele zainteresowań, poczucie humoru. można mu było wybaczyć to

Tak chyba jest u wszystkim mamisynków. Mama prosi, synek robi. Mama mówi
żeby się uczyć, sunek się uczy. I tak dalej.

--
Co komu do tego skoro i tak mniejsza o to.

GG#7526231 www.fioletowykot.republika.pl

1. Data: 2004-12-29 14:06:07

Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fioletowy Kot" <"Suwen[tnij]"@vp.pl> wrote in message

> Tak chyba jest u wszystkim mamisynków. Mama prosi, synek robi. Mama mówi
> żeby się uczyć, sunek się uczy. I tak dalej.

a czy sa moze tu jakies kobiety, ktore mialy faceta mamisynka?
jak Wasz zwiazek wygladal?

1. Data: 2004-12-29 23:53:46

Od: logos <loqek@[wytnij]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia środa 29 grudzień 2004 13:32 grupowicz Fioletowy Kot napisał(a):

> Tak chyba jest u wszystkim mamisynków. Mama prosi, synek robi. Mama mówi
> żeby się uczyć, sunek się uczy. I tak dalej.

A pozniej mama mowi -- ta dziewczyna jest fajna, bedziecie do siebie pasowac
- synek sie zeni.

A potem mloda zonka chce miec troche wiecej synka dla siebie ale mamusia tez
nie odpuszcza i rodzi sie problem.

Pozdrawiam :)

1. Data: 2004-12-30 00:49:12

Od: Fioletowy Kot <"Suwen[tnij]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

logos napisał:

> [...]
> - synek sie zeni.
>
> A potem mloda zonka chce miec troche wiecej synka dla siebie ale mamusia tez

Jesteś aż tak naiwny i myślisz, że jakaś kobitka by za takiego wyszła?

(nie bierz tego aż tak poważnie)

> Pozdrawiam :)

Róffnież

1. Data: 2004-12-31 14:11:12

Od: "tłiti" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ktoras z Was mialo do czynienia z mamisynkami, czy trudno zyc z taka
> osoba?co was w takim osobniku denerwowalo?
> pozdr
> regi

poczytaj sobie "zdradzony przez ojca" Wojciecha Eichelbergera - może Ci to
troche rozjaśni...

pozdro

Tłiti

1. Data: 2005-01-11 15:43:00

Od: "lunia" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

nie wiem, czy nie pomyle w swojej wypowiedzi dwoch pojec. mianowicie
mamisynek - czyli mezczyzna ktory nie radzi sobie bez mamy, a drugie
rozumienie facet, do ktorego MATKA jest bardzo przywiazana. co to znaczy...
czesto jest tak przy jedynakach, kazdy dobrze wie, jak matki przywiazuja sie
do synow, czesto wyglada to z zewnatrz malo normalnie. synek rosnie i
rosnie, ma dobry kontakt z mama, nie chce sie wylamywac z jej zasad, bo
widzi jaka sprawa jej przyjemnosc. w koncu czas na dziewczyny... pierwsza
jest najgorsza. matka zaczyna czuc zagrozenie, a synek troszke boi sie mamy.
wiec czesto zrywa z dziewczyna czujac ze cos jest nei tak. dochodzi w koncu
do sytuacji, ze to matka jest dziewczyna swojego syna ! a przynajmniej tak
to wyglada :) mamisynek, to czlowiek dobrze sie uczacy, pracowity, spokojny,
inteligentny, malo rozmowny, rozumiejacy problemy, taktowny, ale...
ograniczony.
mamisynek nie lubi szalec, czesto opowiada o rodzinie, o tym co dzieje sie w
domu. mama jest jego autorytetem, a nie jak powinno byc - ojciec. dlatego
tez ma troche inne wartosci.

ŁuNiA:o)

hey
psych...;/